3 personer kigger på dette hotel
Priceline157 $
eDreams149 $
Trip.com159 $
Anmeldt d. 9. juli 2021 fra mobile enheder

Er netop kommet hjem fra en dejlig tur til Århus. Hotellets beliggenhed var fantastisk, men værelserne lever ikke op til et 4 stjernet hotel, de kunne godt trænge til en opfriskning. Samt servicen på hotellet var elendigt. Det virkede til der var stor personale mangel og hvergang man havde brug for hjælp kunne ingen svare, da alle sagde de var nye. Personalet var stressede og talte ikke pænt til hinanden, det hele virkede lidt kaotisk hvergang man var i restauranten og ved receptionen.
Da vi tjekkede ud blev der ikke engang spurgt om man havde haft et godt ophold. Talte med flere på hotellet som havde samme oplevelse

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 957malenel
Anmeldt d. 5. juli 2021 fra mobile enheder

Hotellet ligger i de skønneste omgivelser, med dejlig strand. Lækker pool, og venligt personale.
4 gang vi var der, og en 5 gang bliver nok også aktuel.
Eneste ØV var systemet med besøg i poolen, hvor man skulle have et kort i receptionen, grundet covid 19.
Kortene kom åbenbart sjældent retur når folk havde lånt dem,- og at man så skulle stå i kø i 10-15 min for at få et kort der så ikke fungerede var pænt træls.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 243jesperk
Anmeldt d. 29. maj 2021 fra mobile enheder

Har overnattet her mange gange i en periode og altid været tilfreds. Nu, ca. 10 år efter var jeg tilbage og det var en skuffelse. Værelset jeg fik vendte ind mod p- pladsen. Tidligere har jeg kun boet ud til vandet. Da jeg spurgte i receptionen om hvorfor jeg havde fået det værelse var svaret at det var fordi jeg havde bestilt via Hotels.Com.
Natportieren virkede fraværende. Det er ikke et billigt hotel, og deres eneste raison d’etre er placeringen ved vandet og god service. Ingen af ovennævnte var til stede ved dette besøg.

Dato for ophold: april 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Coastal10489217720
Anmeldt d. 10. december 2020

Ligger helt ude på Stranden og har perfekt beliggenhed. Lille pool område med Sauna samt fitness afdeling. Værelserne virker lidt slidt og Vinduerne ud til stranden har før været tættere. Personalet kunne godt trænge til lidt Kundeservice pleje kursus.

Værelsestip: Vælg et værelse væk fra Stranden da vinduet ikke holder helt tæt. Til gengæld mister i en fantastisk udsigt.
Dato for ophold: december 2020
Tak, Wilkens525
Anmeldt d. 9. december 2020

Den dejligste udsigt fra værelset (eneste minus var, at der på denne årstid alt for hurtigt er mørkt - har tidligere været her i maj måned, hvor udsigten jo kunne nydes hele opholdet)
Havde bestilt et ophold med kaffe og 3-retters menu. Virkelig lækker mad.
Det er et ophold, der bestemt kan anbefales.

Dato for ophold: december 2020
Tak, Marianneheje