3 personer kigger på dette hotel
Expedia.com174 $
Travelocity175 $
CheapTickets174 $
Anmeldt d. 10. december 2020

Ligger helt ude på Stranden og har perfekt beliggenhed. Lille pool område med Sauna samt fitness afdeling. Værelserne virker lidt slidt og Vinduerne ud til stranden har før været tættere. Personalet kunne godt trænge til lidt Kundeservice pleje kursus.

Værelsestip: Vælg et værelse væk fra Stranden da vinduet ikke holder helt tæt. Til gengæld mister i en fantastisk udsigt.
Dato for ophold: december 2020
Tak, Wilkens525
Anmeldt d. 9. december 2020

Den dejligste udsigt fra værelset (eneste minus var, at der på denne årstid alt for hurtigt er mørkt - har tidligere været her i maj måned, hvor udsigten jo kunne nydes hele opholdet)
Havde bestilt et ophold med kaffe og 3-retters menu. Virkelig lækker mad.
Det er et ophold, der bestemt kan anbefales.

Dato for ophold: december 2020
Tak, Marianneheje
Anmeldt d. 3. december 2020

Værelserne var gode og sengene helt perfekte. Rengøringen var fin. Dejlig morgenmad, hvor der hverken var for meget eller for lidt at vælge i mellem. Poolen var ret kold, men et skønt tilbud til gæsterne på hotellet.

Værelsestip: Man skal vælge et værelse med havudsigt
Tak, isabellavivians
Anmeldt d. 3. december 2020

Men selv om vi havde bestilt bord i restaurationen til 9. personer ved bestillingen af værelset anede de ikke i Restaurationen at vi kom til spisningen om aftenen. Dette blev klaret fint så vi også kom til at sidde lidt for os selv, for efter vores vurdering var der alt for mange mennesker i Restaurationen både om aftenen og til morgenmad i disse corona tider.
Og så en rigtig Aarhus historie, vi var to ud af de ni vi var der ønskede en jule platte til aften med sild og mange andre gode sager og så viste det sig, at restauranten ikke havde noget RUGBRØD jeg ved ikke om nogen kan forestille sig hvordan det er at spise sild og flæskesteg på en bolle ?

Tak, mp230243
Anmeldt d. 27. november 2020 fra mobile enheder

Vi gav lidt ekstra for et værelse mod vandet- det var godt givet ud

Vi havde et dejligt ophold og kommer gerne igen en anden god gang.

Ingen larm eller støj

Morgenbuffeten var ret almindelig og ikke noget særligt, men fin til prisen for vores overnatning.

Tak, DetSkaeveEventyrliv