Anmeldt d. 3. december 2020

Men selv om vi havde bestilt bord i restaurationen til 9. personer ved bestillingen af værelset anede de ikke i Restaurationen at vi kom til spisningen om aftenen. Dette blev klaret fint så vi også kom til at sidde lidt for os selv, for efter vores vurdering var der alt for mange mennesker i Restaurationen både om aftenen og til morgenmad i disse corona tider.
Og så en rigtig Aarhus historie, vi var to ud af de ni vi var der ønskede en jule platte til aften med sild og mange andre gode sager og så viste det sig, at restauranten ikke havde noget RUGBRØD jeg ved ikke om nogen kan forestille sig hvordan det er at spise sild og flæskesteg på en bolle ?

Tak, mp230243
Anmeldt d. 27. november 2020 fra mobile enheder

Vi gav lidt ekstra for et værelse mod vandet- det var godt givet ud

Vi havde et dejligt ophold og kommer gerne igen en anden god gang.

Ingen larm eller støj

Morgenbuffeten var ret almindelig og ikke noget særligt, men fin til prisen for vores overnatning.

Tak, DetSkaeveEventyrliv
Anmeldt d. 26. november 2020

Det var meningen at vi skulle nyde lyden fra havet, men det var desværre ikke den eneste lyd. Bygningen er så gammel at man kan høre alt hvad der foregår inde på de andre værelser. Man kan ligefrem høre, hvad der bliver snakket om, hvis man selv er stille. Det var virkelig en ubehagelig oplevelse, især når man prøvede på at falde i søvn.
Ellers var udsigten fantastisk og morgenbuffet'en var også fin.

Tak, 577rabiaa
Anmeldt d. 25. november 2020

Dejligt super nice hotel. Rigtig flot udsigt. Lækker og behagelige værelser. super gode senge.
Lækker morgenmad med udsigt over havet.
Der er pool og fitnessrum.
Gå en hyggelig tur på strander der ligger lige uden for hotellet.

Værelsestip: Husk udsigt over havet
Tak, henrikmh2635
Anmeldt d. 24. november 2020

Fint stort og funktionelt værelse, med en fantastisk udsigt ud over Aarhus bugten. Fine fællesfaciliteter. En god og venlig betjening. God og stor swimmingpool, gode saunaer. fint kondirum. Gode parkerings muligheder.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 738henrikl