Anmeldt d. 26. november 2020

Det var meningen at vi skulle nyde lyden fra havet, men det var desværre ikke den eneste lyd. Bygningen er så gammel at man kan høre alt hvad der foregår inde på de andre værelser. Man kan ligefrem høre, hvad der bliver snakket om, hvis man selv er stille. Det var virkelig en ubehagelig oplevelse, især når man prøvede på at falde i søvn.
Ellers var udsigten fantastisk og morgenbuffet'en var også fin.

Tak, 577rabiaa
Anmeldt d. 25. november 2020

Dejligt super nice hotel. Rigtig flot udsigt. Lækker og behagelige værelser. super gode senge.
Lækker morgenmad med udsigt over havet.
Der er pool og fitnessrum.
Gå en hyggelig tur på strander der ligger lige uden for hotellet.

Værelsestip: Husk udsigt over havet
Tak, henrikmh2635
Anmeldt d. 24. november 2020

Fint stort og funktionelt værelse, med en fantastisk udsigt ud over Aarhus bugten. Fine fællesfaciliteter. En god og venlig betjening. God og stor swimmingpool, gode saunaer. fint kondirum. Gode parkerings muligheder.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 738henrikl
Anmeldt d. 23. november 2020

Store forventninger - skuffende oplevelse. Skøn beliggenhed, dejlige bygninger, der trænger til renovering. Badekar med bruser - svært at stå i karret. Koldt gulv i badeværelset. Maden af rimelig kvalitet, men kun lun. Meget venlig servering

Tak, HenriG96
Anmeldt d. 14. november 2020 fra mobile enheder

Hotellet her ligger et fantastisk sted med en skøn udsigt. Det er med afstand hotellets største værdi.

Rent servicemæssigt lever dette hotel desværre ikke op til den skønne beliggenhed.

Vi ventede for eksempel knap 1,5 time i restauranten på at få vores dessert, og vores tallerkener blev kun ryddet fordi vi efter en god times tid selv gjorde opmærksom på at vi var færdige med at spise.

Rengøringsmæssigt virker det også som om, at hotellet tænker mere på fart end på grundighed. Hotellets slidte gulvtæpper er flere steder noget nussede og på vores værelser var der masser af spindelvæv. Det var ikke det vi havde forventet.

Vi fik en enkelt drink i baren, som naturligvis fristes man næsten til at sige, også blev slået ind til en forkert pris.

Så med andre ord, besøg gerne dette hotel hvis I vil sidde og kigge ud over den smukke Århus bugt - men hav meget lave forventninger til resten af hotellet.

Tak, 722jaspers