Hotel Marselis har en fantastisk beliggehed, hvor man kan høre havet. Dertil kommer et venligt og professionel personale. Og restauranter er også god, med en fataktisk udsigt. Morgenmaden har alt havd man kan forlange

Dato for ophold: november 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, P4242HLandersl

Vores forventninger var ret høje til stedet. Da vi havde fået anbefalet stedet af flere, men blev skuffet over stedet og service.

Hotellet i sig selv er gammelt og er garanteret et fantastisk sted til konferencer og folk som overnatter af den grund. Men for et par der blot ville bruge et par dage i Århus, der er hotellet et enormt dårligt valg. Hotellet i sig selv er gammelt og har en "conference vibe" over sig. Ikke et sted der skal anbefales til folk som vil have et hyggeligt hotel til at kunne nyde en drink i baren på eller hyggelig morgenmad i. Men skidt pyt, det er ikke noget der kan gøres noget ved uden en større renovation. Så det er ikke noget der spiller en rolle ift. bedømmelsen.

Vi havde booket den største pakke, som var en suite i to dage fra torsdag - fredag.
Vidunderlig udsigt, som de absolut vinder på. Men værelset var enormt mangelfuldt. Møblerne var gamle, sengene var enormt slidte og det levede på ingen måde op til 4 stjernet kvalitet. Det behøves absolut ikke være nyt og fancy, men i stedet kan man så forvente hyggelige værelser. Det var virkelig ikke tilfældet.

- Køleskabet fra frakoblet og der var ingen minibar eller dertil.
Vi var nede i receptionen samme dag og fortalte dette. Vi fik at vide at det ville blive ordnet. Da vi kommer tilbage 5 timer senere er køleskabet sat til, men ikke fyldt op. Vi ringer derned igen og forklaringen lyder at hun ikke ville fylde et køleskab op hvis det ikke kølede (???). Vi bad om at få det fyldt op, men der skete aldrig noget som helst.
- Der var ikke kopper, skeer eller lignende til kaffemaskinen som ellers stod inde på rummet. Som desuden stod et sted hvor den slet ikke kunne kobles til. Så den skulle stå på gulvet, for at få strøm i.
Vi bad også om kopper og skeer. Intet.
- Vi ringede receptionen samme aften for at få glas til drikkevare og bekræftede at hun ville komme med det samme. Vi ventede 10 minutter og jeg endte med at gå ned og hente det selv, hos en super behagelig bartender.

Vi bad om at få bestilt en taxa denne aften, hvilket receptionisten bekræftede. Da vi ankom til receptionen til aftalte tidspunkt, så måtte vi efter 10 minutter udenfor spørger vi receptionisten om hun vidste om taxaen var på vej.
Hun fortalte at de netop havde bekræftet den og de ville ankomme indenfor 10 minutter.
Vi havde booket den til 19.40. Men skidt pyt - det er jo taxa selskabets skyld angiveligt.
Da vi satte os ind i taxaen spurgte vi taxa chaufføren hvornår bestillingen var foretage. Den var foretaget 19.45. Dvs. hun først havde bestilt efter havde stået udenfor i 5 minutter. Men det ville hun ikke lige minde os om :-)

Hotellet i sig selv er bestemt ikke 4 stjerner værd. Der vil man kunne finde mange betydeligt bedre hoteller, ren og skær baseret på kvaliteten af hotellet.
Service niveauet som vi oplevede var med til at forme hele oplevelsen, hvilket bare var enormt skuffende.

Det betyder intet for mig at man glemmer ting, men når man så minder om at noget skal ordnes og der ikke bliver fulgt op eller undskyldt. Det er bare fesent for et 4 stjernet.

Vi kommer ikke igen :-)

Værelsestip: Fantastisk udsigt fra værelserne ud til vandet. Men det er vidst det eneste gode man kan sige om værelserne :)
Tak, JacobBork

Helt fantastisk ophold , med flink personale, lækker mad og skøn pool. Udsigten ...ja den er jo bare fænomenal . Vi har allerede bestilt et weekendophold til min fødselsdag næste sommer , vh Søren Henze

Tak, dybdalh
Anmeldt d. 23. oktober 2020

Forretningsrejse med enkelt overnatning. Har tidligere brugt hotel midt i Århus, men hold da op, hvor var det meget lettere at komme til Marselis Hotel.
Der var oven i købet fri parkering og jeg kunne få min Tesla opladet over natten ved brug af en af deres ladepladser. Absolut et plus for mig.
Værelset med havudsigt var super flot og lækkert.
Restauranten var også fin, men menukortet var lige kort nok. Morgenmaden var super fin.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, ReneReinholdt
Anmeldt d. 21. oktober 2020

Vi havde fået et gavekort til overnatning med middag. Det var over al forventning, med super betjening og et dejligt værelse. Personalet i bla. restauranten var hele tiden opmærksomme på os og servicen og deres humør var til 6 stjerner, selve maden var super og passede perfekt sammen med deres vinvalg.
Det er helt sikkert ikke sidste gang vi kommer på besøg :)

Værelsestip: på 1. eller 2 etage
Tak, Cognacotto