Anmeldt d. 23. oktober 2020

Forretningsrejse med enkelt overnatning. Har tidligere brugt hotel midt i Århus, men hold da op, hvor var det meget lettere at komme til Marselis Hotel.
Der var oven i købet fri parkering og jeg kunne få min Tesla opladet over natten ved brug af en af deres ladepladser. Absolut et plus for mig.
Værelset med havudsigt var super flot og lækkert.
Restauranten var også fin, men menukortet var lige kort nok. Morgenmaden var super fin.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, ReneReinholdt
Anmeldt d. 21. oktober 2020

Vi havde fået et gavekort til overnatning med middag. Det var over al forventning, med super betjening og et dejligt værelse. Personalet i bla. restauranten var hele tiden opmærksomme på os og servicen og deres humør var til 6 stjerner, selve maden var super og passede perfekt sammen med deres vinvalg.
Det er helt sikkert ikke sidste gang vi kommer på besøg :)

Værelsestip: på 1. eller 2 etage
Tak, Cognacotto
Anmeldt d. 21. oktober 2020 fra mobile enheder

Dejligt værelse med den skønneste udsigt.
Morgenmad ok, men ikke super.
Ligger dejligt ude i skovkanten, helt ud til vandet.
Spiste ikke på hotellet, så ingen kommentarer til restaurant.
Sød og venlig modtagelse og afrejse.

Tak, Noerregaards
Anmeldt d. 21. oktober 2020

Elsker udsigten, så undlad ikke at opgradere til havudsigt, den er fantastisk og 'lise for sjælen'. Dejligt lille poolområde ligeledes med havudsigt. Dejlig morgenmad og gode drinks. Fred for bilstøj om natten og gode senge.
Dejligt tæt på både Århus by og Marselis Dyrehave

Tak, BirgitteDinesen
Anmeldt d. 20. oktober 2020 fra mobile enheder

Som altid en stille og rolig fornøjelse :-) Jeg fik en afslappet nat og kom udhvilet frem. Udsigten er skøn især hvis man er på øverste etage, men nederste etage giver direkte adgang til stranden. Enjoy your stay.

Rejsetype: Rejste alene
Tak, PerDueholm