Anmeldt for 1 uge siden

Dejligt hotel med fine værelser i super fine omgivelser. Mad i restauranten og morgenmad var ok men mangler lidt for at komme helt til tops.
Ved udtjekning kom vi til at betale for et andet værelse og måtte tilbage for at få korrigeret fejlen. Dette blev dog gjort på den bedste måde. Venlig og serviceminded personale.

Værelsestip: Vælg værelse med havudsigt. Det er et MUST
Tak, Moeller2014
Anmeldt for 1 uge siden

Dette hotel ligger helt ned til vandet i Aarhus bugt. Dejligt hotel til et familieophold med børn der elsker indendørs pool. Hvis du går meget op i morgenmaden og lokale specialiteter, skal du ikke vælge et ophold her. Det er heller ikke et hotel jeg ville vælge til et ophold for par.

Tak, Majmilla
Anmeldt for 1 uge siden

Hotel Marselis er et godt valg til et ophold i Århus. Overkommelig afstand ind til byen samtidig med at du har skov og hav lige uden for døren. Morgenbuffeten er ok, men det kniber lidt med at tørre/spritte af inden, der sætter sig nye gæster ved et bord.

Værelsestip: Anden sal med havudsigt
Tak, 21Ingeborg56

Hotellet har en fantastisk beliggenhed. Værelserne er standart, mangler varme på badeværelser. Maden er for dyrt og smager ikke af noget. Det er ikke uspiseligt, men enormt kedeligt, og ikke Brug hellere penge på at spise på et af Aarhus’ glimrende spisesteder.

Tak, 626klarar

Helan Marselis Hotel ligger smukt placeret ved vandet i Aarhus. Får man værelse væk fra havet får man et roligt ophold og får man til gengæld et værelse ud mod havet, så har man fornøjelsen af lyden fra det smukke hav. Når man går i bad sprøjter vandet ud over hele badeværelsesgulvet. Man sover rigtig godt på stedet! Maden er utrolig god og jeg anbefaler stedet.

Dato for ophold: oktober 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Bitsnedker