Hotellet har en fantastisk beliggenhed. Værelserne er standart, mangler varme på badeværelser. Maden er for dyrt og smager ikke af noget. Det er ikke uspiseligt, men enormt kedeligt, og ikke Brug hellere penge på at spise på et af Aarhus’ glimrende spisesteder.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, 626klarar

Helan Marselis Hotel ligger smukt placeret ved vandet i Aarhus. Får man værelse væk fra havet får man et roligt ophold og får man til gengæld et værelse ud mod havet, så har man fornøjelsen af lyden fra det smukke hav. Når man går i bad sprøjter vandet ud over hele badeværelsesgulvet. Man sover rigtig godt på stedet! Maden er utrolig god og jeg anbefaler stedet.

Dato for ophold: oktober 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Bitsnedker

Dejligt, velindrettet og rumeligt værelse. Havudsigt, lyden af skvulpende bølger fik hverdagen til at føles som et Spa ophold. Lækker mad, super service hele vejen igennem. Glæder mig til næste ophold.

Værelsestip: Spørg efter værelse med havudsigt.
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 2720Sammi53

Dejligt hotel, gode værelser, super personale. God mad og gode konferencelokaler. Alle i staben bakkede op om arrangementet og var fleksible i denne Coronatid. Dina og co. skabte god stemning hele dagen

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Eremit20

Skønt hotel med pragtfuld beliggenhed i vandkanten og nem adgang til bymidten. Flot værelse, rent og lækkert. Dejlig mad og servicen var i top især personalet i receptionen. Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Tak, Aage H