Mit værelse og især badeværelset fremstod urengjort. Værelset var iøvrigt som et køleskab. Temperatur målt til15 grader. Sengetøj og dyner var klamme grundet temperaturen. Flere stik var uden strøm og kunne ikke opladt hverken pc eller mobil. Rigtig ærgerligt fordi jeg normalt godt kan lide at gæste sted med virksomheden.
En sidste ting: kl 06.30 begyndte maskinerne deres arbejde i gården og et vækkeur var overflødig.

Dato for ophold: september 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, mikaeln796

Det er faktisk et dejligt hotel med ok mad og dejlig udsigt dog ikke køleskab på værelse. Den første dag var lyster i stykker timer slukkede på bad efter 60 sek også skulle ud og tænde lys igen det samme i gang om natten tændte og slukkede lyset hele tiden automatisk fuldstændig vilkårligt. Ringer man og venter i lang tid på en tekniker midt om natten eller et værelse skift vi bed i det sure æble og tænke vi ville få lidt rabat må trist alt være en del man spare på en elektriker midt om natten. Men nej da vi henvendt os dagen efter fik vi bare at vide at værelse var et billigt weekend ophold så de ville ikke give nogen form for rabat selv om vi ente med ikke at lukke er øje hele natten... nok første og sidste gang vi er der ...

Tak, Jacob_Sten_Petersen
Anmeldt d. 18. september 2020

Fantastisk beliggenhed og havudsigt fra restaurant og nogle af værelserne.
Meget lækker morgenmadsbuffet og superb burger + fritter på aftenmenuen.
Strand lige nedenfor. Kan sagtens finde på at booke dette hotel igen.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 273mariannet
Anmeldt d. 16. september 2020

Jeg er født i hotellets nærhed for 62 år siden.

Da Hotel Marselis blev indviet ved en reception i 1967 var jeg med som en lille 8 årig dreng sammen med min Far.

Det er det smukkeste Hotel i Aarhus med den allerbedste beliggenhed - der vil aldrig senere hen blive givet tilladelse til opførsel af et Hotel "På Stranden".

Hotellets øverste Leder & Grand Chef Enan Galaly Rd.1.
har i den grad bragt hotellet til live igen - da ingen andre var i stand til overtage et hotel af den størrelse.

Medarbejderne i receptionen gør dagligt alt hvad de kan - hotellet følger godt med tiden & der er nye møbler de fleste steder - tingene bliver moderniseret med respekt for bygningen.

Med de nuværende vilkår i verden - som følge af Coronaen - har Hotelletr flot opmærksomhed på de ansattes & gæsternes sikkerhed & sundhed.

Spa & wellness området ved poolen er opdateret med ny sauna & dampbad ......... alt er lækkert.

Jeg elsker det - Alle De Bedste hilsner fra
Peter :-))

Værelsestip: Vælg et værelse i plan med reception - så er der ingen trapper
Tak, PeterJuulChristensen
Anmeldt d. 11. september 2020

Morgenmaden var glimrende og beliggenheden er super fin. Badeværelset var simpelt, slet ikke tidssvarende og modent til en 100% renovering. Der er så lydt på hotellet at man tydeligt kan høre samtalerne på de nærliggende værelser. Trods vi havde booket flere måneder før vores ophold, skulle bo der i 3 nætter og betalingen var sikret for hotellet, holdte man ikke en reserveret p-plads til os, men lod gæsterne til et par konfirmationer tage alle pladserne, så vi måtte parkere 500 meter fra hotellet. Sengeredningen på værelse var en vittighed. lagnerne ikke rettet ud og puder og dyner blot smidt krøllede på sengen. Første morgen var der så mange gæster til at dele 2 kaffemaskiner at vi stod i kø i et kvoter. Ingen kaffe på værelset ikke en gang en lille flaske vand. Holder ikke niveau med et 4 stjernet hotel.

Tak, Feriesteder