Super flot værelse og udsigt men skidt service i form af at vi fik og vide vi ikke kunne spise i restauranten da den var lukket vi kunne så se at andre godt kunne spise Der . Enten er restauranten lukket eller åben for alle havde vi vidst at vi ikke kunne spise på stedet så havde vi jo nok valg et andet hotel dette bør man oplyse om når man er ind på deres hjemmeside eller lejer et værelse

Dato for ophold: september 2020
Tak, alicemE3992JK

Helt fantastisk beliggenhed helt ned til vandkanten med smuk udsigt over Aarhus Bugt. Vi spiste aftensmad i restauranten den første aften, vi fik virkelig dårlig mad, som slet ikke levede op til prisniveauet. Vi fik en burger til 189 kr., bollen var blød, bøffen var ikke hjemmelavet, jeg bad om en uden ost, det fik jeg ikke, og der var bare ketchup og remoulade, som ikke var hjemmelavet, til de bløde pommes frites. En burger, som burde have kostet under det halve. Der var umiddelbart pænt og rent på værelset, men der havde ikke været støvsuget under sengen i lang tid. Kan virkelig anbefale et ophold på hotellet, men find et andet sted at spise.

Værelsestip: Bestil et værelse med havudsigt og altan.
Dato for ophold: september 2020
Tak, TinaM7700

Virkelig et fantastisk weekendophold. Rigtig hyggelig og rummelig værelse med den mest fantastiske udsigt, lækkert mad og Corona blev taget meget seriøst. Hotellet ligger i virkelig flotte naturomgivelser, hvor der er mulighed for mange gåture.

Dato for ophold: august 2020
Tak, piao851
Anmeldt d. 21. august 2020

Ligger fantastisk, kan klar anbefales.

En særlig tak til Signe i receptionen, hun viste reelt lyst til, at ville løse et værelsestildelingproblem, som blev løst til kryds og slange.

Rigtig god morgenmadbuffet.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Dan L
Helnan Marselis Hotel, Direktør hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Dan,
Stort tak for din anmeldelse af Helnan Marselis Hotel - Aarhus.
Det glæder mig at høre, at I nød jeres ophold hos os og har lyst til at anbefale os.
Jeg takker for de rosende ord om min service og håber på, at jeg kan byde jer velkommen igen.
Du ønskes en rigtig dejlig aften.

De venligste hilsner
Signe, receptionen

Anmeldt d. 18. august 2020

Vi har været det en del gange og det er et super sted at over natte.
Meeen nu har vi oplevet for 3 gang at ved morgenmad`s buffet er personalet alt alt for langsom til at få fyldt op og rytter af, dette er med til at gøre dette til en øv oplevelse

Dato for ophold: august 2020
Tak, Peter F