Anmeldt d. 21. august 2020

Ligger fantastisk, kan klar anbefales.

En særlig tak til Signe i receptionen, hun viste reelt lyst til, at ville løse et værelsestildelingproblem, som blev løst til kryds og slange.

Rigtig god morgenmadbuffet.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Dan L
Helnan Marselis Hotel, Direktør hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Dan,
Stort tak for din anmeldelse af Helnan Marselis Hotel - Aarhus.
Det glæder mig at høre, at I nød jeres ophold hos os og har lyst til at anbefale os.
Jeg takker for de rosende ord om min service og håber på, at jeg kan byde jer velkommen igen.
Du ønskes en rigtig dejlig aften.

De venligste hilsner
Signe, receptionen

Anmeldt d. 18. august 2020

Vi har været det en del gange og det er et super sted at over natte.
Meeen nu har vi oplevet for 3 gang at ved morgenmad`s buffet er personalet alt alt for langsom til at få fyldt op og rytter af, dette er med til at gøre dette til en øv oplevelse

Tak, Peter F
Anmeldt d. 16. august 2020 fra mobile enheder

Vi borde to nætter på Marselis. Vi blev desværre skuffede. Det var det dyreste ophold på vores sommerrundtur og det levede ikke op til forventningerne . Værelserne er slidte. Balkonen - nærmere fransk altan - var beskidt med spindelvæv, fuglefjor og klatter af ældre dato. Betjening korrekt med blottet for personlighed. Morgenmad ok men lang fra fantastisk. Der var tæpper på gange, der lugtede af sure tæer. Rengøring kunne generelt være bedre. Ikke et hotel vi vender tilbage til desværre.

Tak, 566lenes
Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Hotellet har en rigtig god beliggenhed med udsigt over vandet. Maden på stedet er meget lækker og flot anrettet.
Nogle af værelser er ved at være slidte.
Det kan ikke anbefales at få værelse i stueplan, da ikke etniske danskere uretmæssigt opholder sig på hotellets grund og anvender stole og bord.

Tak, FinnFrandsen
Anmeldt d. 14. august 2020 fra mobile enheder

Fik allerede i reception en venlig og imødekommende velkomst. Værelser er fantastisk flot indrettet og rummelige og sikke da en udsigt. Brugte stranden nedenfor med solbadning og morgendukkert i bølgerne og oplevede en flot solopgang. Hotellet ligger i super omgivelser tæt på Varna og den endeløse badebro. Fik en morgenbuffet med virkelig godt udvalg af drikke/spise. Her kommer vi helt sikkert igen.

Tak, 54bendtp