Anmeldt d. 18. august 2020

Vi har været det en del gange og det er et super sted at over natte.
Meeen nu har vi oplevet for 3 gang at ved morgenmad`s buffet er personalet alt alt for langsom til at få fyldt op og rytter af, dette er med til at gøre dette til en øv oplevelse

Tak, Peter F
Anmeldt d. 16. august 2020 fra mobile enheder

Vi borde to nætter på Marselis. Vi blev desværre skuffede. Det var det dyreste ophold på vores sommerrundtur og det levede ikke op til forventningerne . Værelserne er slidte. Balkonen - nærmere fransk altan - var beskidt med spindelvæv, fuglefjor og klatter af ældre dato. Betjening korrekt med blottet for personlighed. Morgenmad ok men lang fra fantastisk. Der var tæpper på gange, der lugtede af sure tæer. Rengøring kunne generelt være bedre. Ikke et hotel vi vender tilbage til desværre.

Tak, 566lenes
Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Hotellet har en rigtig god beliggenhed med udsigt over vandet. Maden på stedet er meget lækker og flot anrettet.
Nogle af værelser er ved at være slidte.
Det kan ikke anbefales at få værelse i stueplan, da ikke etniske danskere uretmæssigt opholder sig på hotellets grund og anvender stole og bord.

Tak, FinnFrandsen
Anmeldt d. 14. august 2020 fra mobile enheder

Fik allerede i reception en venlig og imødekommende velkomst. Værelser er fantastisk flot indrettet og rummelige og sikke da en udsigt. Brugte stranden nedenfor med solbadning og morgendukkert i bølgerne og oplevede en flot solopgang. Hotellet ligger i super omgivelser tæt på Varna og den endeløse badebro. Fik en morgenbuffet med virkelig godt udvalg af drikke/spise. Her kommer vi helt sikkert igen.

Tak, 54bendtp
Anmeldt d. 5. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk udsigt fra værelset til strand og hav. Masser af muligheder for vandreture langs vandet og i skoven. Pænt værelse - dog lidt ældre indretningsstil. Swimmingpoolen var desværre lukket. Gratis parkering. En god oplevelse.

Rejsetype: Rejste alene
Tak, dk2017dk
Helnan Marselis Hotel, Direktør hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2020

Kære dk2017dk,

Tak for din anmeldelse.

Vi er et lidt ældre hotel, og indretningen er nogle steder også derefter. Vi er løbende ved at få renoveret og moderniseret alle vores værelser.
Vi beklager at, I er kommet til en lukket swimmingpool. Vi lukkede den ned kort, fordi der var tekniske problemer med PH-værdien, så det var for alle vores gæsters sundhed det bedste.

Vi er glade for at I har nydt vores unikke udsigt samt vores skønne omgivelser langs vandet.

I ønskes en god sensommer.

Med venlig hilsen
Janne Hansen - Receptionen