Anmeldt for 1 uge siden

Vi besøgte Helnan Marselis hotel i 3 dage. Vi havde 3 dejlige dage på hotellet. Vi rejste 3 familier sammen og blev indkvarteret lige ved siden af hinanden med skøn udsigt over havet og med stor fælles terrasse. Værelserne var store med højt til loftet, og sengene var gode. Skønt at vågne med solen i øjnene og kig til havet og stranden. Morgenmad og aftensmad var rigtig god og servicen generelt fin, selvom der var rigtig travlt. Hotellet ligger smukt lige ved Marselisborg slot, Dyrehaven og Strandvejen. Vi anbefaler hotellet og kommer gerne igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, jeannetteo815
Anmeldt for 1 uge siden

Skønne senge og dejlige værelser. Havde booket 4 dage med havudsigt, men kunne desværre ikke sidde ude på altanen da underboerne røg morgen middag aften og nat. Deres hjemmeside og værelses informationbog siger røgfrit hotel. De glemmer bare at oplyse om at man godt må ryge på altanerne. Snakkede med dem i receptionen 3 gange om det, men de var ligeglade. Hotellet har potentiale, men virker underbemandet.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, annesS2925RR
Anmeldt d. 15. marts 2020 fra mobile enheder

Vi var tre som rejste og der var ikke gjort klar til os da vi tjekkede ind. Vi fik et nyt større værelser da det første værelse var meget lille, hvilket var fint. Hotellet fremstår slidt og med gamle møbler. Der er små beskidt, servicet i restauranten er små snavset. Morgenmaden var ok, ikke noget særligt eller hvad man forventer af et 4 stjernet hotel. Grønsagerne var tørre, vandede æg og pap brød, som var tørt. Sengene var gode og beliggenheden meget smukt, gode parkeringsforhold, hvilket er det eneste plus.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, mettenielsen89
Anmeldt d. 8. marts 2020 fra mobile enheder

Gode parkeringsforhold
Flinkt personale
Flot udsigt fra værelse
Ok senge
Men så er der heller ikke mere at komme efter.
Mangelfuld rengøring, lidt slidt, lugt af “gammel” bygning og meget lydt
Morgenmaden var som sådan ok

Dato for ophold: marts 2020
Tak, W1391QHdanj
Anmeldt d. 23. februar 2020 fra mobile enheder

Det er et motel og ikke et Hotel.
Bestilte en ‘suite’ til 2400kr på valentines dag.. og mødte en værelse hvor to enkelt senge var sat sammen og gik fra hinanden da lå på sengen.
Minibaren var TOM...?! Kopperne på badeværelset var plastik, så vores tandbørster kunne ikke engang være i den pga de væltede. Ingen skabe.
Ingen Strøgejern.
BADEKAR - så lille at man ikke kan kalde det en badekar..! (Så lille at en mandefod kunne ikke stå i den..) og det skal være romantisk -Bull**it..

2 værelser med simple og billige møbler.

Vi skulle have en champagnespand med op på værelset og det ville have kostet 75kr for at bringe den op til værelset, men receptionisten var sød nok til at komme op med den, gratis.
Men ismaskinen var åbenbart i stykker så vi fik kun få stk isterninger med i spanden..?!

Morgenmaden....
-var KUN TIL KLOKKEN 10:00.. på en weekend!!
Derfor var der mange mennesker i restauranten mellem 09:00-10:00 som løb rundt og fangede mad fordi det hele var næsten udtømt i fadene. Der løb kun 3 tjener for omkring 100mennesker, de var sure og stresset, og kunne de ikke nå at fylde op før alt blev taget igen.. det tog 1minut at lave en lille kop kaffe - derfor var der mindst 6-7stk mennesker omkring den maskine for at få lavet kaffe.. filterkaffebeholderen var tom.. og allerede 5min før kl var 10:00 (09:55... begyndte fjerne at rydde maden væk UDEN at gøre gæsterne opmærksomme på at morgenmaden var ved at blive færdig..)

Vi synes at hotellets ejer skal skamme sig.
-ISÆR for udenlandske gæster, for i udlandet er man vandt til at få høj service og høj kvalitet!

Vi er lige kommet fra et EAST-HOTEL i Hamborg, hvor det var en nydelse og fornøjelse at være der. Hotellet er også 4 stjernet men den danske når slet ikke så højt med kvaliteten... måske skulle man lade sig inspirere for hvad kvalitet egentlig er?

Dato for ophold: februar 2020
Tak, hellokasia-45692
receptionenmarselis, Receptionist hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. februar 2020

Kære hellokasia-45692

Tak for din konstruktive feedback.
Jeg sender det hele videre til vores hotel chef.

Med venlig hilsen
Janne - Receptionen