Anmeldt d. 15. marts 2020 fra mobile enheder

Vi var tre som rejste og der var ikke gjort klar til os da vi tjekkede ind. Vi fik et nyt større værelser da det første værelse var meget lille, hvilket var fint. Hotellet fremstår slidt og med gamle møbler. Der er små beskidt, servicet i restauranten er små snavset. Morgenmaden var ok, ikke noget særligt eller hvad man forventer af et 4 stjernet hotel. Grønsagerne var tørre, vandede æg og pap brød, som var tørt. Sengene var gode og beliggenheden meget smukt, gode parkeringsforhold, hvilket er det eneste plus.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, mettenielsen89
Anmeldt d. 8. marts 2020 fra mobile enheder

Gode parkeringsforhold
Flinkt personale
Flot udsigt fra værelse
Ok senge
Men så er der heller ikke mere at komme efter.
Mangelfuld rengøring, lidt slidt, lugt af “gammel” bygning og meget lydt
Morgenmaden var som sådan ok

Dato for ophold: marts 2020
Tak, W1391QHdanj
Anmeldt d. 23. februar 2020 fra mobile enheder

Det er et motel og ikke et Hotel.
Bestilte en ‘suite’ til 2400kr på valentines dag.. og mødte en værelse hvor to enkelt senge var sat sammen og gik fra hinanden da lå på sengen.
Minibaren var TOM...?! Kopperne på badeværelset var plastik, så vores tandbørster kunne ikke engang være i den pga de væltede. Ingen skabe.
Ingen Strøgejern.
BADEKAR - så lille at man ikke kan kalde det en badekar..! (Så lille at en mandefod kunne ikke stå i den..) og det skal være romantisk -Bull**it..

2 værelser med simple og billige møbler.

Vi skulle have en champagnespand med op på værelset og det ville have kostet 75kr for at bringe den op til værelset, men receptionisten var sød nok til at komme op med den, gratis.
Men ismaskinen var åbenbart i stykker så vi fik kun få stk isterninger med i spanden..?!

Morgenmaden....
-var KUN TIL KLOKKEN 10:00.. på en weekend!!
Derfor var der mange mennesker i restauranten mellem 09:00-10:00 som løb rundt og fangede mad fordi det hele var næsten udtømt i fadene. Der løb kun 3 tjener for omkring 100mennesker, de var sure og stresset, og kunne de ikke nå at fylde op før alt blev taget igen.. det tog 1minut at lave en lille kop kaffe - derfor var der mindst 6-7stk mennesker omkring den maskine for at få lavet kaffe.. filterkaffebeholderen var tom.. og allerede 5min før kl var 10:00 (09:55... begyndte fjerne at rydde maden væk UDEN at gøre gæsterne opmærksomme på at morgenmaden var ved at blive færdig..)

Vi synes at hotellets ejer skal skamme sig.
-ISÆR for udenlandske gæster, for i udlandet er man vandt til at få høj service og høj kvalitet!

Vi er lige kommet fra et EAST-HOTEL i Hamborg, hvor det var en nydelse og fornøjelse at være der. Hotellet er også 4 stjernet men den danske når slet ikke så højt med kvaliteten... måske skulle man lade sig inspirere for hvad kvalitet egentlig er?

Tak, hellokasia-45692
receptionenmarselis, Receptionist hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. februar 2020

Kære hellokasia-45692

Tak for din konstruktive feedback.
Jeg sender det hele videre til vores hotel chef.

Janne - Receptionen

Anmeldt d. 15. februar 2020

Dette var 4. Gang på hotellet og ikke det bedste besøg. Tjek ind fungerede super godt... beliggenhed er jo fantastisk, ingen tvivl om det!! Men men på et hotel med 4 stjerne skal der ikke være tomme fade ved morgenmaden...til aften bestilte vi en Valentins menu, 4 retter hvor forretten var noget torsk og kammusling med pure... køkkenet glemt kammuslinger på vores forretter - vi påpegede dette og fik er et “jo de mangler undskyld”??? Næste ret gik efter planen og så til hovedretten oksemørbrad som tournedos - konen fik et bøf som var skåret halvt igennem men fyldt af sener - blev sendt retur... der gik så alt for lang tid, jeg var færdig med at spise, så romantikken forsvandt lidt ved den lejlighed - konen fik et glas vin uden beregning, men spise alene!!!
Må sige at det virke som om man ikke magtede sit egen arrangement - som om man blev overraske over antallet sf deltagere!
Alt i alt nok ikke dette hotel vi vælger ved næste besøg i Aarhus

Tak, Evan9850
receptionenmarselis, Receptionist hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. februar 2020

Kære Evan9850,

Tak for din respons.
Vi er utrolig kede af jeres oplevelse til Valentins day.
Vi vil meget gerne I kontakt med jer og have dialog omkring oplevelsen.

I er velkommen til at kontakte os på:
Tel: 86144411 eller mail aarhus@helnan.com

Vi ser frem til at høre fra jer.

Janne

Anmeldt d. 1. februar 2020

Indtjekning klaret på under 1 min. af venlig receptionist. Vi havde en enkelt nat på værelse 225 med en kæmpe King Size seng med rigtigt gode madresser. Udsigt over hele Århus bugten fra værelset . Morgenmaden fin og varieret, men ikke på 4 stjernes niveau med bl.a. fortyndet juicekoncentrat. Gratis parkering.

Tak, KimJ75
marselishotel, Receptionist hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. februar 2020

Kære KimJ75

Tak for din fine feedback.
Vi er glade for at I har haft en god oplevelse på vores hotel.
Og vi håber meget at I har nydt vores skønne omgivelser.

Vi beklager dog oplevelsen til morgenmad, det er bestemt ikke meningen at juicen skal være tynd.

Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Janne - Receptionen