Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tripadvisor
Århus
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (514)
Filtrer anmeldelser
514 resultater
Medlemsvurdering
162
174
116
39
23
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
162
174
116
39
23
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 514 anmeldelser
Anmeldt for 3 uger siden fra mobile enheder

Fantastik hotel smuk natur skønne værl
Restaurant super god mad
Morgenmad super godt men personale om morgen er for lang tid til at fylde op når der mangler noget
Ellers super søde og service mindet

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Peter F
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
marselishotel, Receptionist hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Peter,

Tusinde tak for din fine feedback.
Vi er glade for at I har nydt hotellet og vores skønne omgivelser.

Vi arbejder på højtryk i restauranten om morgenen, og vi beklager at der har været ventetid på opfyldningen.

Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Med venlig hilsen
Janne
Receptionen

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 13. januar 2020 fra mobile enheder

Fantastisk ophold på værelse med den flotteste havudsigt, det er helt fantastisk at sidde der med en kold drink og kigge ud over havet... maden var rigtig god, hvidvin Louis fra Bourgogne er super god. Morgenmaden er varieret og god. Kan klart anbefale et ophold her.

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste som par
Tak, P7463LNpeters
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
marselishotel, Receptionist hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære P7463LNpeters,

Tusinde tak for din fine feedback, den er vi meget glade for.
Havet kommer ikke tættere på, og det er det som gør os helt unikke, vi påskønner at I også nød den flotte udsigt over Aarhus bugten.

Vi håber at vi kan byde jer velkommen en anden gang.

Med venlig hilsen
Janne - receptionen

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 11. januar 2020

Havde en enkelt overnatning på Marselis Hotel. Venlig modtagelse i receptionen. Stort, lyst værelse med fantastisk udsigt. Lækker middag i restauranten, serveret af dygtig og venlig ung tjenerelev. Super morgenmad. Alt perfekt.Næste ophold er allerede reserveret!

Dato for ophold: november 2019
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Tak, Margrethe2013
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
marselishotel, Receptionist hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Margrethe2013,

Tusinde tak for din feedback, den er vi meget glade for.
Vi ser frem til at byde jer velkommen igen.

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Janne - receptionen

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 29. december 2019

Er lige kommet hjem efter en weekend i Århus og kan stadig ikke komme mig over hvor dårlig stand værelse var i slit og beskidt måg på sengetøjet kommer helt sikkert ikke tilbage.og det ellers trit da det lægger godt.

Dato for ophold: december 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Kasper4300
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
marselishotel, Receptionist hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Kasper4300,

Tak for din konstruktive feedback.
Vi beklager meget, at du har oplevet og følt at værelserne har være beskidte.
Vores housekeeping er normalt ret grundige i deres rengøring.

Vores hotel er et ældre hotel og derfor vil der være slitage nogen steder.
Vi begynder i februar 2020 på en større renovering af hotellet samt værelserne.

Med venlig hilsen
Janne - receptionen

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 29. december 2019 fra mobile enheder

Det var med store forventninger vi mødte op til julefrokostarrangementet på Marselis 1. Juledag. Personalet på hotellet var som ved tidligere lejligheder venlige og hjælpsomme. Men da vi stod klar kl 12 gik de stadig rundt og satte på bordene mens vi og andre ventede ude på gangen. Da vi skulle igang med frokosten måtte vi vente længe på drikkevarerne som kun fandtes i et ret begrænset udvalg. Ved buffeten manglede der bl.a længe brød og vi måtte bede om/selv fjerne brugte tallerkener mm fra vores bord fx da vi skulle igang med desserten. Selve buffeten var der ikke gjort meget ud af og udvalget var meget ordinært og kedeligt. Ikke en eneste salat og ingen frugt eller andet til honningkagerouladen som sammen med risalamande udgjorde desserten. Jeg synes at et hotel af den standard må kunne gøre det bedre. Det er trods alt en særlig dag for de fleste.

Dato for ophold: december 2019
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, 542svendb
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
marselishotel, Receptionist hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære 542svendb,


Tak for din konstruktive feedback.
Vi er kede af jeres oplevelse, for det er bestemt ikke sådan vi ønsker vores arrangementer skal køre.
Vi har haft en del udskift i vores personale og vi har lige fået en ny køkkenchef, i håb om at vi kan gøre vores service samt gæsteoplevelse bedre.
Vi beklager meget jeres oplevelse.

Vi håber vi kan byde jer velkommen en anden gang.
I ønskes en dejlig dag.

Med venlig hilsen
Janne - receptionen

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser