Er lige kommet hjem efter en weekend i Århus og kan stadig ikke komme mig over hvor dårlig stand værelse var i slit og beskidt måg på sengetøjet kommer helt sikkert ikke tilbage.og det ellers trit da det lægger godt.

Rejsetype: Rejste alene
Tak, Kasper4300
marselishotel, Receptionist hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære Kasper4300,

Tak for din konstruktive feedback.
Vi beklager meget, at du har oplevet og følt at værelserne har være beskidte.
Vores housekeeping er normalt ret grundige i deres rengøring.

Vores hotel er et ældre hotel og derfor vil der være slitage nogen steder.
Vi begynder i februar 2020 på en større renovering af hotellet samt værelserne.

Janne - receptionen

Det var med store forventninger vi mødte op til julefrokostarrangementet på Marselis 1. Juledag. Personalet på hotellet var som ved tidligere lejligheder venlige og hjælpsomme. Men da vi stod klar kl 12 gik de stadig rundt og satte på bordene mens vi og andre ventede ude på gangen. Da vi skulle igang med frokosten måtte vi vente længe på drikkevarerne som kun fandtes i et ret begrænset udvalg. Ved buffeten manglede der bl.a længe brød og vi måtte bede om/selv fjerne brugte tallerkener mm fra vores bord fx da vi skulle igang med desserten. Selve buffeten var der ikke gjort meget ud af og udvalget var meget ordinært og kedeligt. Ikke en eneste salat og ingen frugt eller andet til honningkagerouladen som sammen med risalamande udgjorde desserten. Jeg synes at et hotel af den standard må kunne gøre det bedre. Det er trods alt en særlig dag for de fleste.

Tak, 542svendb

Kære 542svendb,

Tak for din konstruktive feedback.
Vi er kede af jeres oplevelse, for det er bestemt ikke sådan vi ønsker vores arrangementer skal køre.
Vi har haft en del udskift i vores personale og vi har lige fået en ny køkkenchef, i håb om at vi kan gøre vores service samt gæsteoplevelse bedre.
Vi beklager meget jeres oplevelse.

Vi håber vi kan byde jer velkommen en anden gang.
I ønskes en dejlig dag.

Janne - receptionen

Marselis Hotel har en dejlig beliggenhed, gode og rene værelser.
Vi var her på juleophold, men indtog kun morgenmad samt frokost 1. juledag.
Flinkt og venligt personale, bare ærgerligt at man I stor udstrækning benytter et ungt og ufaglært personale.
Morgenmad
Udmærket bufffet.
Personalet har tydeligvis fået besket på at cirkle rundt mellem bordene, men det kneb gevaldigt at få ryddet brugt service af bordene. Det blev dog gjort når det lykkedes at fange en af dem.
Julefrokost 1. juledag
Maden var ikke noget særligt et eller andet sted omkring gennemsnitlig eller mindre.
Vi gad ikke blive til ost og dessert.
I Danmark er der jo tradition for øl og snaps til maden, og som overnattende gæst skulle den tradition også følges.
Der blev bestilt øl og snaps, og det blev hurtig hentet, dog uden at spørge til typen af snapsen.
Tjeneren kom med dybfrossen Rød Aalborg, noget jeg ikke synes om, hvorfor jeg bad om Jubilæum/Guld eller hvad de ellers havde.
Der var desværre udsolgt af anden snaps.....
Efter lidt tid kom han dog susende med en Brøndum, den blev så taget med tak.
Efter silden var det tid til at gå til buffeen med rejer, laks mm.
Der var dog ingen brød, andet end rugbrøddet som stod på bordet til silden.
Hen til en tjener, som så fremtryllede en stor kurv med diverse brød.
Han havde dog ikke et viskestykke med til at holde brødet med, hvilken så kom på opfordring.
Tilbage til bordet med rejer og laks.
Hvor er salt og peber?? Et kik rundt på alle de andre borde afslørede ikke noget.
Fat i en tjener igen, og han kom så med salt og peber til vores bord.
Vi kommer helt sikkert på julebesøg igen en anden gang, men frokosten må vi finde et andet sted i byen.

Tak, LEON491

Kære Leon491,

Tusinde tak for din konstruktive feedback.
Jeg beklager dybt jeres oplevelse af hele arrangementet.
Vores personalet havde travlt og meget at se til på dagen og de gjorde det bedste de kunne.
Der har været en del udskiftning af bemandingen og derfor har haft en del nye.

Jeg giver jeres konstruktive feedback videre til min restaurant manager.

Vi vil med glæde byde jer velkommen en anden gang.

I ønskes en dejlig dag.

Anmeldt d. 11. december 2019

Udmærket værelse, som lå ud mod stranden. Passende størrelse. Gode møbler.
Dårlig restaurant med sløv betjening. Kun fire forskellige hovedretter. Flere gange var maden ikke varm – måske fordi sløve tjenere lod den stå for længe for servering.
Hotellets wellness er en dårlig vittighed: Pool af minimal størrelse, sauna er ikke varmet op.

Dato for ophold: november 2019
Tak, Paul Dan M

Kære Paul,

Tak for din konstruktive feedback.
Vi beklager meget jeres opfattelse af vores betjening i restauranten, det er bestemt ikke vores mening at det skal være sådan. Vi har haft en del udskiftning i vores personale, i håb op at vi kunne leverer en bedre service og gæsteoplevelse.
Jeg giver din feedback videre til vores restaurant manager.

Vi begynder i februar 2020 på en større renovering af hotellet, værelser samt pool område.
Saunaen er varmet lidt op, og inde i saunaen er der en kontakt som skal tændes på, når man som gæst ønsker at benytte saunaen optimalt.

Vi håber at vi kan byde jer velkommen en anden gang.
Du ønskes en god dag.

Janne - Receptionen

Anmeldt d. 9. december 2019

Mega Meget Marselis for pengene..! Pænt store værelser,- pænt badeværelse,-pæn udsigt,- pæn reception..personligt og pænt...og en strålende beliggenhed..!..Pænt kan betyde kedeligt..men sådan er det ikke ment her,-selvom tiden måske står lidt stille i hele den personlige indretning 'fra igår'..Men hellere dét,- at man mærker personerne bag,- der mener noget med,- hvad de gør..!-Morgenbuffetten var dejlig,- men logistikken med hvor tingene står,- set i forhold til køen med morgengæsterne,- var alt for snæver..Buffetten skal ud i det mere åbne område (hvor der nu står brød og service) Da hotellet har den gode standard det har må jeg sige,- at den dag imorgen skal det tynde toiletpapir afskaffes og udskiftes til dobbelt så tykt...Det er for 'fattigt' i forhold til den øvrige Kvalitet..Receptionmodtagelse og afregning var venlig og personlig...smil, service og åbenhed prægede dette weekendophold..!

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, janhertz

Kære Janhertz,

Tusinde tak for din feedback, den er vi meget glade for!
Vi er glade for at I har følt jer velkommen her på hotellet.
Vi beklager at I har følt det klemt til morgenmad, dette giver vi videre så logistikken kan gå op i en højre enhed for alle.

Vi begynder i februar 2020 på en større renovation af hotellet og værelser.

Vi håber at byde jer velkommen en anden gang.
Rigtig god dag

Janne - Receptionen