Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg

Marselis Hotel har en dejlig beliggenhed, gode og rene værelser.
Vi var her på juleophold, men indtog kun morgenmad samt frokost 1. juledag.
Flinkt og venligt personale, bare ærgerligt at man I stor udstrækning benytter et ungt og ufaglært personale.
Morgenmad
Udmærket bufffet.
Personalet har tydeligvis fået besket på at cirkle rundt mellem bordene, men det kneb gevaldigt at få ryddet brugt service af bordene. Det blev dog gjort når det lykkedes at fange en af dem.
Julefrokost 1. juledag
Maden var ikke noget særligt et eller andet sted omkring gennemsnitlig eller mindre.
Vi gad ikke blive til ost og dessert.
I Danmark er der jo tradition for øl og snaps til maden, og som overnattende gæst skulle den tradition også følges.
Der blev bestilt øl og snaps, og det blev hurtig hentet, dog uden at spørge til typen af snapsen.
Tjeneren kom med dybfrossen Rød Aalborg, noget jeg ikke synes om, hvorfor jeg bad om Jubilæum/Guld eller hvad de ellers havde.
Der var desværre udsolgt af anden snaps.....
Efter lidt tid kom han dog susende med en Brøndum, den blev så taget med tak.
Efter silden var det tid til at gå til buffeen med rejer, laks mm.
Der var dog ingen brød, andet end rugbrøddet som stod på bordet til silden.
Hen til en tjener, som så fremtryllede en stor kurv med diverse brød.
Han havde dog ikke et viskestykke med til at holde brødet med, hvilken så kom på opfordring.
Tilbage til bordet med rejer og laks.
Hvor er salt og peber?? Et kik rundt på alle de andre borde afslørede ikke noget.
Fat i en tjener igen, og han kom så med salt og peber til vores bord.
Vi kommer helt sikkert på julebesøg igen en anden gang, men frokosten må vi finde et andet sted i byen.

Dato for ophold: december 2019
Tak, LEON491
marselishotel, Receptionist hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære Leon491,

Tusinde tak for din konstruktive feedback.
Jeg beklager dybt jeres oplevelse af hele arrangementet.
Vores personalet havde travlt og meget at se til på dagen og de gjorde det bedste de kunne.
Der har været en del udskiftning af bemandingen og derfor har haft en del nye.

Jeg giver jeres konstruktive feedback videre til min restaurant manager.

Vi vil med glæde byde jer velkommen en anden gang.

I ønskes en dejlig dag.

Janne - receptionen

Anmeldt d. 11. december 2019

Udmærket værelse, som lå ud mod stranden. Passende størrelse. Gode møbler.
Dårlig restaurant med sløv betjening. Kun fire forskellige hovedretter. Flere gange var maden ikke varm – måske fordi sløve tjenere lod den stå for længe for servering.
Hotellets wellness er en dårlig vittighed: Pool af minimal størrelse, sauna er ikke varmet op.

Tak, Paul Dan M

Kære Paul,

Tak for din konstruktive feedback.
Vi beklager meget jeres opfattelse af vores betjening i restauranten, det er bestemt ikke vores mening at det skal være sådan. Vi har haft en del udskiftning i vores personale, i håb op at vi kunne leverer en bedre service og gæsteoplevelse.
Jeg giver din feedback videre til vores restaurant manager.

Vi begynder i februar 2020 på en større renovering af hotellet, værelser samt pool område.
Saunaen er varmet lidt op, og inde i saunaen er der en kontakt som skal tændes på, når man som gæst ønsker at benytte saunaen optimalt.

Vi håber at vi kan byde jer velkommen en anden gang.
Du ønskes en god dag.

Anmeldt d. 9. december 2019

Mega Meget Marselis for pengene..! Pænt store værelser,- pænt badeværelse,-pæn udsigt,- pæn reception..personligt og pænt...og en strålende beliggenhed..!..Pænt kan betyde kedeligt..men sådan er det ikke ment her,-selvom tiden måske står lidt stille i hele den personlige indretning 'fra igår'..Men hellere dét,- at man mærker personerne bag,- der mener noget med,- hvad de gør..!-Morgenbuffetten var dejlig,- men logistikken med hvor tingene står,- set i forhold til køen med morgengæsterne,- var alt for snæver..Buffetten skal ud i det mere åbne område (hvor der nu står brød og service) Da hotellet har den gode standard det har må jeg sige,- at den dag imorgen skal det tynde toiletpapir afskaffes og udskiftes til dobbelt så tykt...Det er for 'fattigt' i forhold til den øvrige Kvalitet..Receptionmodtagelse og afregning var venlig og personlig...smil, service og åbenhed prægede dette weekendophold..!

Dato for ophold: december 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, janhertz

Kære Janhertz,

Tusinde tak for din feedback, den er vi meget glade for!
Vi er glade for at I har følt jer velkommen her på hotellet.
Vi beklager at I har følt det klemt til morgenmad, dette giver vi videre så logistikken kan gå op i en højre enhed for alle.

Vi begynder i februar 2020 på en større renovation af hotellet og værelser.

Vi håber at byde jer velkommen en anden gang.
Rigtig god dag

Anmeldt d. 26. november 2019

Et super alternativ til hotellerne i centrum, hvis man bare skal have lidt fred på rejsen. Super morgenmadsbuffet, og rigtig fine værelser. Kunne have ønsket at der var en cafe så man mellem møderne kunne nå en bid brød inden næste aftale.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 423kennethb

Kære 423kennethb,

Tusinde tak for din feedback, den betyder meget for os.
Vores restaurant har åbent de fleste timer i døgnet, så den ville man kunne benytte en anden god gang, til en bid brød hvis det kunne friste.

Vi ønsker dig en god dag.

Anmeldt d. 24. november 2019

Et iøvrigt dejligt weekendophold blev skæmmet at et totalt kaos ved morgenbuffeten. For at komme hen til brødet skulle man kæmpe sig tværs igennem køen til den eneste kaffe automat og køen til den eneste juice automat. Personalet var ikke gearet til antallet af gæster, så man skulle vente på opfyldning af alt, lige fra bestik til bacon

Tak, michaelh853

Kære Michaelh853,

Tak for din konstruktive feedback.
Vi beklager meget, at morgenmaden har været lidt kaotisk.
Vi tager jeres feedback til os, og vender det med restauranten så, så mange som muligt får en god oplevelse.

Jeg ønsker jer en rigtig god dag.

Janne - receptionen