Anmeldt d. 11. december 2019

Udmærket værelse, som lå ud mod stranden. Passende størrelse. Gode møbler.
Dårlig restaurant med sløv betjening. Kun fire forskellige hovedretter. Flere gange var maden ikke varm – måske fordi sløve tjenere lod den stå for længe for servering.
Hotellets wellness er en dårlig vittighed: Pool af minimal størrelse, sauna er ikke varmet op.

Tak, Paul Dan M
marselishotel, Receptionist hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære Paul,

Tak for din konstruktive feedback.
Vi beklager meget jeres opfattelse af vores betjening i restauranten, det er bestemt ikke vores mening at det skal være sådan. Vi har haft en del udskiftning i vores personale, i håb op at vi kunne leverer en bedre service og gæsteoplevelse.
Jeg giver din feedback videre til vores restaurant manager.

Vi begynder i februar 2020 på en større renovering af hotellet, værelser samt pool område.
Saunaen er varmet lidt op, og inde i saunaen er der en kontakt som skal tændes på, når man som gæst ønsker at benytte saunaen optimalt.

Vi håber at vi kan byde jer velkommen en anden gang.
Du ønskes en god dag.

Anmeldt d. 9. december 2019

Mega Meget Marselis for pengene..! Pænt store værelser,- pænt badeværelse,-pæn udsigt,- pæn reception..personligt og pænt...og en strålende beliggenhed..!..Pænt kan betyde kedeligt..men sådan er det ikke ment her,-selvom tiden måske står lidt stille i hele den personlige indretning 'fra igår'..Men hellere dét,- at man mærker personerne bag,- der mener noget med,- hvad de gør..!-Morgenbuffetten var dejlig,- men logistikken med hvor tingene står,- set i forhold til køen med morgengæsterne,- var alt for snæver..Buffetten skal ud i det mere åbne område (hvor der nu står brød og service) Da hotellet har den gode standard det har må jeg sige,- at den dag imorgen skal det tynde toiletpapir afskaffes og udskiftes til dobbelt så tykt...Det er for 'fattigt' i forhold til den øvrige Kvalitet..Receptionmodtagelse og afregning var venlig og personlig...smil, service og åbenhed prægede dette weekendophold..!

Dato for ophold: december 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, janhertz

Kære Janhertz,

Tusinde tak for din feedback, den er vi meget glade for!
Vi er glade for at I har følt jer velkommen her på hotellet.
Vi beklager at I har følt det klemt til morgenmad, dette giver vi videre så logistikken kan gå op i en højre enhed for alle.

Vi begynder i februar 2020 på en større renovation af hotellet og værelser.

Vi håber at byde jer velkommen en anden gang.
Rigtig god dag

Anmeldt d. 26. november 2019

Et super alternativ til hotellerne i centrum, hvis man bare skal have lidt fred på rejsen. Super morgenmadsbuffet, og rigtig fine værelser. Kunne have ønsket at der var en cafe så man mellem møderne kunne nå en bid brød inden næste aftale.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 423kennethb

Kære 423kennethb,

Tusinde tak for din feedback, den betyder meget for os.
Vores restaurant har åbent de fleste timer i døgnet, så den ville man kunne benytte en anden god gang, til en bid brød hvis det kunne friste.

Vi ønsker dig en god dag.

Anmeldt d. 24. november 2019

Et iøvrigt dejligt weekendophold blev skæmmet at et totalt kaos ved morgenbuffeten. For at komme hen til brødet skulle man kæmpe sig tværs igennem køen til den eneste kaffe automat og køen til den eneste juice automat. Personalet var ikke gearet til antallet af gæster, så man skulle vente på opfyldning af alt, lige fra bestik til bacon

Tak, michaelh853

Kære Michaelh853,

Tak for din konstruktive feedback.
Vi beklager meget, at morgenmaden har været lidt kaotisk.
Vi tager jeres feedback til os, og vender det med restauranten så, så mange som muligt får en god oplevelse.

Jeg ønsker jer en rigtig god dag.

Janne - receptionen

Anmeldt d. 2. november 2019 fra mobile enheder

Hotellet ligger i dejlige omgivelser, dog noget gå afstand til alt. Gode priser på et godt hotel, som dog er lidt slidt i det.
Badeforhæng trænger til enten udskiftning eller vask. Terrassedør med skidte lister, hvor dog personalet var gode til at ordne til hurtigt - kommer nok snart dertil igen

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, PeterL405

Kære PeterL405,

Tak for din feedback, den sætter vi stort pris på.
Vi starter her i februar 2020 på en større renovering af hotellet samt værelser.
Vi ser frem til at byde jer velkommen igen.

Men venlig hilsen
Janne - receptionen