Et iøvrigt dejligt weekendophold blev skæmmet at et totalt kaos ved morgenbuffeten. For at komme hen til brødet skulle man kæmpe sig tværs igennem køen til den eneste kaffe automat og køen til den eneste juice automat. Personalet var ikke gearet til antallet af gæster, så man skulle vente på opfyldning af alt, lige fra bestik til bacon

Dato for ophold: november 2019
Tak, michaelh853
Anmeldt d. 2. november 2019 fra mobile enheder

Hotellet ligger i dejlige omgivelser, dog noget gå afstand til alt. Gode priser på et godt hotel, som dog er lidt slidt i det.
Badeforhæng trænger til enten udskiftning eller vask. Terrassedør med skidte lister, hvor dog personalet var gode til at ordne til hurtigt - kommer nok snart dertil igen

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, PeterL405
Anmeldt d. 27. oktober 2019

Nok århus bedste overnatningssted selv om det ligger et par kilometer ude - men værelserne med udsigt samt vågne op om morgenen og kigge ud over fjorden er unikt. Inden vi tog i byen fik vi 2 glas vin - dette kostede 189 kr. (Lidt i overkanten) morgenmaden meget travlt - elendig kaffe - gør lidt ved dette og 5 stjerner vil komme meget hurtigt.

Tak, soren C
marselishotel, Front Desk hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. oktober 2019

Kære Søren,
Mange tak for din anmeldelse af Helnan Marselis Hotel - Aarhus.
Det glæder os at høre, at I har haft et dejligt ophold hos os og har nydt vores skønne udsigt.
Vi sætter stor pris på jeres feedback vedrørende prisen på vores drikkevarer i restauranten samt kaffen, - det er hermed videregivet til rette vedkommende.
Vi håber, at vi kan byde velkommen igen og ønsker en rigtig dejlig dag.

Med venlig hilsen
Signe, receptionen

Anmeldt d. 21. oktober 2019

Vi har oplevet en enkelt nat i handicap bruger venligt værelse. Det var en kæmpe skuffelse. Min mand sidder i kørestol og der var alt for lidt plads til at komme rundt uden at ramme møbler skabe vægge osv. Badeværelset var ok.

Tak, Thumand
Anmeldt d. 9. oktober 2019

En enkelt overnatning i værelse med fantastisk udsigt. Rent og pænt Beliggenheden i forhold til århus by er god og parkering er gratis. Super morgenmad buffet. God og effektiv behandling ved check ind og ud.

Dato for ophold: september 2019
Tak, 519jensp