Anmeldt d. 2. november 2019 fra mobile enheder

Hotellet ligger i dejlige omgivelser, dog noget gå afstand til alt. Gode priser på et godt hotel, som dog er lidt slidt i det.
Badeforhæng trænger til enten udskiftning eller vask. Terrassedør med skidte lister, hvor dog personalet var gode til at ordne til hurtigt - kommer nok snart dertil igen

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, PeterL405
Anmeldt d. 27. oktober 2019

Nok århus bedste overnatningssted selv om det ligger et par kilometer ude - men værelserne med udsigt samt vågne op om morgenen og kigge ud over fjorden er unikt. Inden vi tog i byen fik vi 2 glas vin - dette kostede 189 kr. (Lidt i overkanten) morgenmaden meget travlt - elendig kaffe - gør lidt ved dette og 5 stjerner vil komme meget hurtigt.

Tak, soren C
marselishotel, Front Desk hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. oktober 2019

Kære Søren,
Mange tak for din anmeldelse af Helnan Marselis Hotel - Aarhus.
Det glæder os at høre, at I har haft et dejligt ophold hos os og har nydt vores skønne udsigt.
Vi sætter stor pris på jeres feedback vedrørende prisen på vores drikkevarer i restauranten samt kaffen, - det er hermed videregivet til rette vedkommende.
Vi håber, at vi kan byde velkommen igen og ønsker en rigtig dejlig dag.

Med venlig hilsen
Signe, receptionen

Anmeldt d. 21. oktober 2019

Vi har oplevet en enkelt nat i handicap bruger venligt værelse. Det var en kæmpe skuffelse. Min mand sidder i kørestol og der var alt for lidt plads til at komme rundt uden at ramme møbler skabe vægge osv. Badeværelset var ok.

Tak, Thumand
Anmeldt d. 9. oktober 2019

En enkelt overnatning i værelse med fantastisk udsigt. Rent og pænt Beliggenheden i forhold til århus by er god og parkering er gratis. Super morgenmad buffet. God og effektiv behandling ved check ind og ud.

Dato for ophold: september 2019
Tak, 519jensp
Anmeldt d. 21. august 2019

Vi har boet på hotellet for flere år siden og måtte prøve igen. Alt er samme høje standard som vi huskede. Vi har set anmeldelserne - og ja, det er ikke sort/hvidt moderne - men alt var bare i orden. Virkelig rene værelser og badeværelser - og aller vigtigst - en fantastisk personlig betjening. Vi forlængede vores ophold - og havde der ikke været fuldt booket, så var vi nok blevet meget længere.

Og så er der selvfølgelig lige det med udsigten. Den er pragtfuld.

Næste gang kunne vi godt ønske lidt bedre siddepladser til morgenmaden. Synd at kaste den gode mad i sig - og et lidt flere børneretter (gerne en pastaret til mine ikke-pomfrit-spisende børn ;-)) ... men altså - det er bare et lille ønske.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Twinz73