TripAdvisor
Århus
Tilføj
Indbakke
Søg

Nok århus bedste overnatningssted selv om det ligger et par kilometer ude - men værelserne med udsigt samt vågne op om morgenen og kigge ud over fjorden er unikt. Inden vi tog i byen fik vi 2 glas vin - dette kostede 189 kr. (Lidt i overkanten) morgenmaden meget travlt - elendig kaffe - gør lidt ved dette og 5 stjerner vil komme meget hurtigt.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, soren C
marselishotel, Front Desk hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Søren,
Mange tak for din anmeldelse af Helnan Marselis Hotel - Aarhus.
Det glæder os at høre, at I har haft et dejligt ophold hos os og har nydt vores skønne udsigt.
Vi sætter stor pris på jeres feedback vedrørende prisen på vores drikkevarer i restauranten samt kaffen, - det er hermed videregivet til rette vedkommende.
Vi håber, at vi kan byde velkommen igen og ønsker en rigtig dejlig dag.

Med venlig hilsen
Signe, receptionen

Vi har oplevet en enkelt nat i handicap bruger venligt værelse. Det var en kæmpe skuffelse. Min mand sidder i kørestol og der var alt for lidt plads til at komme rundt uden at ramme møbler skabe vægge osv. Badeværelset var ok.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Thumand
Anmeldt d. 9. oktober 2019

En enkelt overnatning i værelse med fantastisk udsigt. Rent og pænt Beliggenheden i forhold til århus by er god og parkering er gratis. Super morgenmad buffet. God og effektiv behandling ved check ind og ud.

Dato for ophold: september 2019
Tak, 519jensp
Anmeldt d. 21. august 2019

Vi har boet på hotellet for flere år siden og måtte prøve igen. Alt er samme høje standard som vi huskede. Vi har set anmeldelserne - og ja, det er ikke sort/hvidt moderne - men alt var bare i orden. Virkelig rene værelser og badeværelser - og aller vigtigst - en fantastisk personlig betjening. Vi forlængede vores ophold - og havde der ikke været fuldt booket, så var vi nok blevet meget længere.

Og så er der selvfølgelig lige det med udsigten. Den er pragtfuld.

Næste gang kunne vi godt ønske lidt bedre siddepladser til morgenmaden. Synd at kaste den gode mad i sig - og et lidt flere børneretter (gerne en pastaret til mine ikke-pomfrit-spisende børn ;-)) ... men altså - det er bare et lille ønske.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Twinz73
Anmeldt d. 12. august 2019 fra mobile enheder

Jeg har boet på Helnan ifbm. jeg skulle overnatte i Aarhus med arbejdet +20 gange. Alligevel spørger de hver gang om jeg har været her før. Morgenmaden er aldrig specielt god men det ligger fint ift når man skal hurtigt videre om morgenen på arbejde.

Denne gang er jeg afsted med familien. Værelserne plejer at være fine men vi har fået et værelse på en skråning med 3 trin op til døren. Mindre værelse end andre - enormt lydt og generelt ikke rengjort.

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke “belønner” de kunder som kommer igen og igen. Hvis ikke man gør - så kommer de ikke til sidst. Ligesom det nu er tilfældet med mig.

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, Kenned99
Claus birk L, Direktør hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. august 2019

Kære Kenned99
Tak for dine synspunkter, som vi bestemt tager til os. Jeg kan desværre ikke se hvorledes i har bestilt jeres ophold, og kan ikke helt finde frem til hvilket værelse du hentyder til. Vi har - grundet vores placering udvendige trapper der fører op til de plan man skal bo på.
Vi har ligeledes forskellige værelseskategorier, hvilket typisk vælges i forbindelse med onlinereservation eller ved henvendelse, og tildeles efter de kategorier der ønskes og er ledigt.
Vi bestræber os på, at imødekomme alle de ønsker der er i forbindelse med reservationerne, og lægger meget vægt på at imødekomme eventuelle ønsker om muligt.
Vores personale spørger ind til alle vores gæster, for at kunne informere bedst muligt - jeg skal beklage, at vi ikke har kunnet genkende dig ved check in, og om reservationen er foretaget med en anden identitet end den du bruger i forbindelse med arbejde.
Jeg er glad for at du oplyser os om dine oplevelser, og håber at kunne byde velkommen en anden gang - jeg vil gerne sørge for opgradering ved næste ophold.