TripAdvisor
Århus
Tilføj
Indbakke
Søg

Vi har oplevet en enkelt nat i handicap bruger venligt værelse. Det var en kæmpe skuffelse. Min mand sidder i kørestol og der var alt for lidt plads til at komme rundt uden at ramme møbler skabe vægge osv. Badeværelset var ok.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Thumand
Anmeldt d. 9. oktober 2019

En enkelt overnatning i værelse med fantastisk udsigt. Rent og pænt Beliggenheden i forhold til århus by er god og parkering er gratis. Super morgenmad buffet. God og effektiv behandling ved check ind og ud.

Dato for ophold: september 2019
Tak, 519jensp
Anmeldt d. 21. august 2019

Vi har boet på hotellet for flere år siden og måtte prøve igen. Alt er samme høje standard som vi huskede. Vi har set anmeldelserne - og ja, det er ikke sort/hvidt moderne - men alt var bare i orden. Virkelig rene værelser og badeværelser - og aller vigtigst - en fantastisk personlig betjening. Vi forlængede vores ophold - og havde der ikke været fuldt booket, så var vi nok blevet meget længere.

Og så er der selvfølgelig lige det med udsigten. Den er pragtfuld.

Næste gang kunne vi godt ønske lidt bedre siddepladser til morgenmaden. Synd at kaste den gode mad i sig - og et lidt flere børneretter (gerne en pastaret til mine ikke-pomfrit-spisende børn ;-)) ... men altså - det er bare et lille ønske.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Twinz73
Anmeldt d. 12. august 2019 fra mobile enheder

Jeg har boet på Helnan ifbm. jeg skulle overnatte i Aarhus med arbejdet +20 gange. Alligevel spørger de hver gang om jeg har været her før. Morgenmaden er aldrig specielt god men det ligger fint ift når man skal hurtigt videre om morgenen på arbejde.

Denne gang er jeg afsted med familien. Værelserne plejer at være fine men vi har fået et værelse på en skråning med 3 trin op til døren. Mindre værelse end andre - enormt lydt og generelt ikke rengjort.

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke “belønner” de kunder som kommer igen og igen. Hvis ikke man gør - så kommer de ikke til sidst. Ligesom det nu er tilfældet med mig.

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, Kenned99
Claus birk L, Direktør hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. august 2019

Kære Kenned99
Tak for dine synspunkter, som vi bestemt tager til os. Jeg kan desværre ikke se hvorledes i har bestilt jeres ophold, og kan ikke helt finde frem til hvilket værelse du hentyder til. Vi har - grundet vores placering udvendige trapper der fører op til de plan man skal bo på.
Vi har ligeledes forskellige værelseskategorier, hvilket typisk vælges i forbindelse med onlinereservation eller ved henvendelse, og tildeles efter de kategorier der ønskes og er ledigt.
Vi bestræber os på, at imødekomme alle de ønsker der er i forbindelse med reservationerne, og lægger meget vægt på at imødekomme eventuelle ønsker om muligt.
Vores personale spørger ind til alle vores gæster, for at kunne informere bedst muligt - jeg skal beklage, at vi ikke har kunnet genkende dig ved check in, og om reservationen er foretaget med en anden identitet end den du bruger i forbindelse med arbejde.
Jeg er glad for at du oplyser os om dine oplevelser, og håber at kunne byde velkommen en anden gang - jeg vil gerne sørge for opgradering ved næste ophold.

Anmeldt d. 7. august 2019 fra mobile enheder

Havde 4 overnatninger på dette hotel og boede i den gamle skovridergård. Det kan klart anbefales
Morgenmaden er fantastisk med stort buffet.
Personalet i restauranten, receptionen, rengøring mm er meget serviceminded .
Nem adgang til stranden det har sol indtil kl 15 og badevandet.
Herligt roligt kvarter, tæt på Moesgaard og Århus centrum.
Eneste anke et det lille udvalg på a la Carte menuen og der serveres alt for lidt grøntsager.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Evert K
Claus birk L, Direktør hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2019

Kære Evert K.
Jeg og mine kollegaer er glade for at i har nydt jeres ophold. Vi vil arbejde videre med din kommentar om grøntsager og menukort.
Jeg kan anbefale, at tilmelde jer vores nyhedsbrev på vores hjemmeside, hvor vi jævnligt udsender informationer og tilbud.
Vi håber at kunne byder jer velkommen en anden gang, når i får lyst til at nyde den fantastiske natur omkring hotellet.