Anmeldt d. 12. august 2019 fra mobile enheder

Jeg har boet på Helnan ifbm. jeg skulle overnatte i Aarhus med arbejdet +20 gange. Alligevel spørger de hver gang om jeg har været her før. Morgenmaden er aldrig specielt god men det ligger fint ift når man skal hurtigt videre om morgenen på arbejde.

Denne gang er jeg afsted med familien. Værelserne plejer at være fine men vi har fået et værelse på en skråning med 3 trin op til døren. Mindre værelse end andre - enormt lydt og generelt ikke rengjort.

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke “belønner” de kunder som kommer igen og igen. Hvis ikke man gør - så kommer de ikke til sidst. Ligesom det nu er tilfældet med mig.

Tak, Kenned99
Claus birk L, Direktør hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 5 uger siden

Kære Kenned99
Tak for dine synspunkter, som vi bestemt tager til os. Jeg kan desværre ikke se hvorledes i har bestilt jeres ophold, og kan ikke helt finde frem til hvilket værelse du hentyder til. Vi har - grundet vores placering udvendige trapper der fører op til de plan man skal bo på.
Vi har ligeledes forskellige værelseskategorier, hvilket typisk vælges i forbindelse med onlinereservation eller ved henvendelse, og tildeles efter de kategorier der ønskes og er ledigt.
Vi bestræber os på, at imødekomme alle de ønsker der er i forbindelse med reservationerne, og lægger meget vægt på at imødekomme eventuelle ønsker om muligt.
Vores personale spørger ind til alle vores gæster, for at kunne informere bedst muligt - jeg skal beklage, at vi ikke har kunnet genkende dig ved check in, og om reservationen er foretaget med en anden identitet end den du bruger i forbindelse med arbejde.
Jeg er glad for at du oplyser os om dine oplevelser, og håber at kunne byde velkommen en anden gang - jeg vil gerne sørge for opgradering ved næste ophold.

Anmeldt d. 7. august 2019 fra mobile enheder

Havde 4 overnatninger på dette hotel og boede i den gamle skovridergård. Det kan klart anbefales
Morgenmaden er fantastisk med stort buffet.
Personalet i restauranten, receptionen, rengøring mm er meget serviceminded .
Nem adgang til stranden det har sol indtil kl 15 og badevandet.
Herligt roligt kvarter, tæt på Moesgaard og Århus centrum.
Eneste anke et det lille udvalg på a la Carte menuen og der serveres alt for lidt grøntsager.

Tak, Evert K
Claus birk L, Direktør hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2019

Kære Evert K.
Jeg og mine kollegaer er glade for at i har nydt jeres ophold. Vi vil arbejde videre med din kommentar om grøntsager og menukort.
Jeg kan anbefale, at tilmelde jer vores nyhedsbrev på vores hjemmeside, hvor vi jævnligt udsender informationer og tilbud.
Vi håber at kunne byder jer velkommen en anden gang, når i får lyst til at nyde den fantastiske natur omkring hotellet.

Anmeldt d. 2. august 2019 fra mobile enheder

Vi har lige haft 2 dage her på hotellet, og det er 2 meget vigtige ting som totalt falder igennem.
Kvaliteten på sengen er nok den ringeste jeg har prøvet på alle de hoteller jeg har været, morgenmaden rigtig kedelig, ingen ordentlig rundstykker, kun 3 forskellige pålæg.
Rugbrød kom først efter forespørgsel. Meget varmt på værelset.
Vi kommer ikke igen.

Tak, Hans P

Kære Hans P.
Tak for din anmeldelse, som vi naturligvis tager til os, og bruger i vores arbejde med at optimere de produkter vores gæster lægger vægt på.
Vi har netop igangsat en renoveringsplan for hotellet, ligesom vores nye køkkenchef er målrettet i at tilpasse måltider til det vores gæster værdsætter og forventer.
Den danske sommer kan være svær t håndtere vedr, varme, og vi har desværre ikke aircondition på værelset men stiller kølere til rådighed ved henvendelse i receptionen - ærgerligt i ikke var opmærksom på den information - det vil vi se om ikke vi kan forbedre og gøre mere synligt.
Jeres kommentarer er meget værdifulde for os - og jeg håber vi får lejlighed til at se jer igen.

Anmeldt d. 15. juli 2019

det var rigtig dejligt at komme tilbage efter mange år.
indretningen er der ikke ændret på, og det bekræfter jo udsagnet, at god kvalitet betaler sig.
Dog er det vel ved at være tiden til en opdatering, f.eks. er badeværelserne, som dog virker fint, ved at nærme sig sidste salgsdag. men alt er som jeg husker det fra tidligere besøg, hvor det seneste er mere end 10 år siden.
Beliggenheden er jo enestående, hvor man med den åbne terrassedør kan sove til bølgeskvulp, og ture i den nærliggende skov er også at anbefale, og så er man i byen på 10 min.
betjeningen var hele vejen igen fantastisk, så alt i alt en rigtig god oplevelse.

Værelsestip: havudsigt findes stort set på alle værelser, dog ikke alle
Dato for ophold: juli 2019
Tak, klejne
Anmeldt d. 3. juli 2019

Hyggeligt hotel i flotte omgivelser, hvor man næsten fristes til at være ude og nyde den smukke natur, samt besøge Århus Centrum. Når det så er sagt og man ønsker at slappe af, så byder hotellet også på en fin swimmingpool og sauna, samt motionsrum.
Vi havde fået værelse i bygningen med stråtægt ved siden af hotellet. Hyggeligt værelse med charme, men mangler opdatering på opvarmningen af værelset.
Lækker morgen-buffet, hvor der absolut ikke manglede noget.

Dato for ophold: februar 2019
Tak, Lars B