Anmeldt d. 2. august 2019 fra mobile enheder

Vi har lige haft 2 dage her på hotellet, og det er 2 meget vigtige ting som totalt falder igennem.
Kvaliteten på sengen er nok den ringeste jeg har prøvet på alle de hoteller jeg har været, morgenmaden rigtig kedelig, ingen ordentlig rundstykker, kun 3 forskellige pålæg.
Rugbrød kom først efter forespørgsel. Meget varmt på værelset.
Vi kommer ikke igen.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Hans P
Claus birk L, Direktør hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2019

Kære Hans P.
Tak for din anmeldelse, som vi naturligvis tager til os, og bruger i vores arbejde med at optimere de produkter vores gæster lægger vægt på.
Vi har netop igangsat en renoveringsplan for hotellet, ligesom vores nye køkkenchef er målrettet i at tilpasse måltider til det vores gæster værdsætter og forventer.
Den danske sommer kan være svær t håndtere vedr, varme, og vi har desværre ikke aircondition på værelset men stiller kølere til rådighed ved henvendelse i receptionen - ærgerligt i ikke var opmærksom på den information - det vil vi se om ikke vi kan forbedre og gøre mere synligt.
Jeres kommentarer er meget værdifulde for os - og jeg håber vi får lejlighed til at se jer igen.

Anmeldt d. 15. juli 2019

det var rigtig dejligt at komme tilbage efter mange år.
indretningen er der ikke ændret på, og det bekræfter jo udsagnet, at god kvalitet betaler sig.
Dog er det vel ved at være tiden til en opdatering, f.eks. er badeværelserne, som dog virker fint, ved at nærme sig sidste salgsdag. men alt er som jeg husker det fra tidligere besøg, hvor det seneste er mere end 10 år siden.
Beliggenheden er jo enestående, hvor man med den åbne terrassedør kan sove til bølgeskvulp, og ture i den nærliggende skov er også at anbefale, og så er man i byen på 10 min.
betjeningen var hele vejen igen fantastisk, så alt i alt en rigtig god oplevelse.

Værelsestip: havudsigt findes stort set på alle værelser, dog ikke alle
Dato for ophold: juli 2019
Tak, klejne
Anmeldt d. 3. juli 2019

Hyggeligt hotel i flotte omgivelser, hvor man næsten fristes til at være ude og nyde den smukke natur, samt besøge Århus Centrum. Når det så er sagt og man ønsker at slappe af, så byder hotellet også på en fin swimmingpool og sauna, samt motionsrum.
Vi havde fået værelse i bygningen med stråtægt ved siden af hotellet. Hyggeligt værelse med charme, men mangler opdatering på opvarmningen af værelset.
Lækker morgen-buffet, hvor der absolut ikke manglede noget.

Dato for ophold: februar 2019
Tak, Lars B
Anmeldt d. 2. juli 2019

Super godt sted kongelige.meget venlig og smilende modtagelse over alt på hotellet .morgenmad er luksus. Vi var lille familie 2 voksne og et barn på 5år han var meget glad der . Vi kommer sikkert igen. Mange tak for en god service .
Mvh
Ahmad Maria Noah

Dato for ophold: juni 2019
Tak, ali a
Anmeldt d. 1. juli 2019

Hotellet ligger super flot!
Hotellet virker lidt slidt og så mangler der i den grad klimaanlæg på værelserne.
Havde et værelse direkte ud til fælles terrase, så det var ikke muligt at have døren stående helt åben uden at du var i nærheden. Det gjorde at værelset hurtig blev over 28 grader varmt og derfor ikke nemt at sove i.
Der var også en del "støj" fra andre gæster der sad lige uden for værelset. Så absolut ikke optimalt indretning.
Service i receptionen kan godt optimerers

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, B4721ILfrankp