Har boet på dette hotel mange gange pga. af mit arbejde og har altid båret over med at det er et slidt og ikke tidssvarende hotel, men med gode parkeringsmuligheder. Nu er det slut. Nu opkræver hotellet parkeringsafgift for at holde udenfor Århus. Come on. Så ta´ dog noget mere for en overnatning. Dette er at tage pis på Jeres stamkunder. Nu er det kun den gode udsigt, som er tilbage og en kunde mindre. Øv øv.

Dato for ophold: februar 2019
Tak, Lau M

Igen, igen har jeg overnattet på mit absolutte favorit hotel i Aarhus. Hver gang nyder jeg den fantastiske udsigt fra værelserne, direkte ud til Aarhus bugt. Standarden på hotellet er høj og meget stabil. Det samme gælder de søde medarbejdere. Jeg er lige facineret hver gang og det glæder mig at kunne anbefale hotellet på det varmeste.

Dato for ophold: februar 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Ole A
Anmeldt d. 24. januar 2019 fra mobile enheder

Jeg bor på rigtig mange hoteller; i denne uge har jeg haft 3 overnatninger, den seneste i Aarhus. Jeg havde bestilt opholdet i forvejen og betalingen var ligeledes gået igennem. Jeg ankommer sent til hotellet (23:45) fra håndbold i Herning, og medbringer en stor kuffert og min arbejdstaske. Da jeg for nyeligt har fået 2 kunstige stål knæ, kunne jeg så glæde mig over handicap parkeringen som var ledig, så jeg kunne lægge skiltet i foruden.
Efter at have tømt bilen kommer jeg så ind i receptionen, hvor en receptionist tjekker mig ind og samtidigt beder mig om mit kreditkort hvorpå han hæver 500,-kr (for hvad, hotellet er jo betalt, baren og restauranten er lukket???)Her efter bekendtgøres at jeg ikke skal bo på selve hotellet men i et hus der ligger længere oppe over for hotellet, jeg forklarer at jeg holder på handicap pladsen grundet dårlige ben og at jeg derfor ikke er glad for trapper. Jeg skal bare flytte bilen og parkere den på parkeringspladsen længere oppe ( ikke et man mest har lyst til kl.24:00 - pakke bilen igen og så op til det her hus på bakketoppen; flytte bagagen ud af bilen endnu en gang osv.) jeg kommer med besvær ind ad den smalle dør, og foran mig ligger en stejl og smal “hønse trappe” der fører op til 1 sal hvor værelse 12 ligger. Unødigt at fortælle at det både var forbundet med mange smerter og prøvelser at nå så langt som til værelset. Et kvarter senere faldt jeg i søvn. Kl.00:35 startede så en konstant banken på husets hoveddør som blev højere og højere efterfulgt af “Hallo hallo”er - jeg overvejede om jeg iført underbukser og T-shirt skule kæmpe mig ned ad trappen og lukke døren op for at få stoppet plageånden men søvnen var vigtigere og kl 01:00 opgav vedkommende og kl.01:20 faldt jeg så i søvn igen. Kl.01:30 blev jeg igen vækket denne gang af høje stemmer ! - En samtale
på engelsk, tydelig vis receptionisten i diskussion eller højrøstet samtale med en hotelgæst; dette uden hensyntagen til de øvrige beboere i baghuset og det sene tidspunkt??? Kl. 02:30 falder jeg i søvn igen - og kl. 05:20 ringer vækkeuret.......Jeg spørger i receptionen hvorfor de har trukket 500,- når værelset jo er betal, og samme receptionist kan kune begrunde det med “ det siger min chef”. Jeg ser ingen som helst logik i at anbefale dette hotel - hvor jeg havde håbet på en nem indtjekning, og en fredfyldt og rolig nat. At blive vækket så mange gange, at som handicappet at skulle slæbe sin bagage op ad en hønsetrappe, giver ingen mening! Overvejer om jeg skal aflyse kommende bookinger på dette “hotel”

Dato for ophold: januar 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, HansHenrikG
marselishotel, Chef  hos Marselis Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. januar 2019

Kære Hans Henrik. Vi beklager du har haft en dårlig oplevelse af dit ophold på Helnan Marselis, men mht. til dit værelses beliggenhed, er vi nødt til at oplyse du selv er ansvarlig. Du har booket gennem Expedia og selv haft mulighed for at vælge hvilke værelses kategori du ønskede og hvor beliggenheden skulle være. Du har på intet tidspunkt kontaktet hotellet og eller på anden måde meddelt, at du var dårligt gående, så hvordan vil du forvente hotellet, skulle vide det ?
Desuden har vi på intet tidspunkt trukket kr. 500,- på din konto. Vi tager autorisation af dit kort, hvilket vi gør ved alle ankomster. Efterfølgende sletter vi beløbet.

Vi beklager endnu engang dit dårlige indtryk af hotellet, men opfordre til du selv tager ansvar for dine bookinger i fremtiden.

Anmeldt d. 6. januar 2019

Vi havde et nytårsophold her i 2018/19
Det blev en dejlig oplevelse som vi nok vil gentage.
Der var en rigtig god stemning fra først til sidst.
Hyggelig selskab (9 Ved bordet) så snakken gik hele tiden.
Rigtig god mad og betjening selv on der var mange festklædte menesker.
Ærgelidt at vejret ikke var bedre, så opholdet uden for havde været gogt.
Alt i alt kan vi anbefale dette,

Dato for ophold: december 2018
Tak, ojb45
Anmeldt d. 3. januar 2019

vi har lige haft en super oplevelse på hotel Marselis til nytårsaften med overnatning,søde imødekommende personale , lige fra vi ankom til vi forlod hotellet dagen efter . super dejlige værelser ,en lækker menu til nytårsaften . for os klappede alt, det eneste kretik var morgenmaden der var alt for få pladsen . , men nok svært når alle kommer på en gang. selve morgenmaden var super.tak for et dejligt nytårsophold

Dato for ophold: december 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner