Åben i dag: 10.00 - 17.00

fra 74,11 $
fra 241,46 $
fra 347,00 $
Anmeldt d. 4. august 2020

Aros er altid et besøg værd. Alene museets permanente udstilling, hvis signaturværk er Olafur Eliassons regnbue på taget, er rigtig god. Også dejligt at se, man man vælger flere lokale kunstnere frem for kun de gængse - typisk Københavnske. Glem ikke at se udstillingen på sidste niveau med installationskunst. Ikke alt er lige godt, men det er tankevækkende! Under vores besøg så vi udstillingen "Mythologies", som var fint systematiseret og kurateret. Kommer du tidligt, er det en god idé at starte fra toppen (regnbuen), som man så har for sig selv til de obligatoriske Instagrambilleder, og derfra bevæge sig ned gennem udstillingsbygningen. Nyd på vejen ned det flotte Valkyrie Rán.

1  Tak, Robert G
Anmeldt d. 3. august 2020 fra mobile enheder

ARoS Orangeri
Tre retter for 200 kr. 3 spændende , lækre og mættende retter. Sød og kompetent betjening, der kunne svare på alle spørgsmål vedr maden.

Tak, Karen A
Anmeldt d. 3. august 2020

Vi var afsted med to børn. To piger. En på 9 og en på 12. Den ældste var ikke rigtig i humør til museum, da hun synes vi har slæbt hende på rigeligt i denne sommerferie (2!!!) Så hende ser vi bort fra i denne anmeldelse :) Men for den mindste og os forældre var det virkelig en dejlig dag. Både museet og den øverste farvede del. Vi kan godt anbefale det.

Tak, hansensis
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Fedt at der var flere udstillinger på flere etager.Ærgerligt at skiltning og pile på fx gulvet ikke var alle steder.Kunne virkelig være nyttigt.Den ene udstilling gav tvivl til flere besøgende om hvorvidt indgangen/starten var Idet pile på gulvet først var længere inde-ærgerligt.
Ifht kø i caféen kunne det gøres bedre med afstandsmærker på gulvet.
Ifht AarhusCard-brugere kunne det være mega fedt om de kunne gå ind samme sted som årskortholdere, idet man sådan set allerede har en billet i kortet.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, N7017XEmariah
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Pga Coronaen var prisen på billetten halveret. Måske derfor der var så mange mennesker. Det er dejligt at museet ligger midt i centrum. "Boy" er hele besøget værd.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Baekhave