Åben i dag: 10.00 - 21.00

fra 72,29 $
fra 235,54 $
fra 347,00 $
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Fedt at der var flere udstillinger på flere etager.Ærgerligt at skiltning og pile på fx gulvet ikke var alle steder.Kunne virkelig være nyttigt.Den ene udstilling gav tvivl til flere besøgende om hvorvidt indgangen/starten var Idet pile på gulvet først var længere inde-ærgerligt.
Ifht kø i caféen kunne det gøres bedre med afstandsmærker på gulvet.
Ifht AarhusCard-brugere kunne det være mega fedt om de kunne gå ind samme sted som årskortholdere, idet man sådan set allerede har en billet i kortet.

Tak, N7017XEmariah
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Pga Coronaen var prisen på billetten halveret. Måske derfor der var så mange mennesker. Det er dejligt at museet ligger midt i centrum. "Boy" er hele besøget værd.

Tak, Baekhave
Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg synes den runde gangbro med alle farverne var fin samt terrassen udendørs af hensyn til udsigten og så lige Boy ellers er Aros opreklameret har set bedre kunststeder

Tak, asfaltrod
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Jævn udstilling som alt ikke kan måle sig med mange andre kunstmuseer rundt omkring. Næsten kun “Boy” og gangbroen som er besøget værd...
Der var relativ vulgær/bizar videokunst da vi besøgte ARoS og man burde have advaret mere tydeligt omkring dette...

1  Tak, Hoffmann5
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

En arkitektonisk flot bygning. Der er en storslået udsigt både fra cirklen i regnbuens på taget, og fra selve taget. Begge steder fra har man 360 graders vue over Århus og opland.
Kunstudstillingerne er meget varierede, og med plads til fordybelse. Efterlader indtrykket af moderne og dynamisk kunstmuseum. Tager nemt 2-3 timer og er meget anbefalelsesværdigt.

Der er dog for mange mennesker i disse coronatider

Dato for oplevelse: oktober 2016
1  Tak, 853mikkels