Åben i dag: 10.00 - 17.00

fra 71,89 $
fra 33,58 $
fra 347,00 $
Anmeldt d. 3. juli 2016

Dejligt lyst rum at færdes i.
Der er en god forståelse for hvad der rør sig i samfundet og i den moderne kunstverden.

Dato for oplevelse: august 2015
Tak, tineroende
Anmeldt d. 2. juli 2016 fra mobile enheder

Vi nød aros rimelig meget, da vi synes at det hele er bygget flot og godt op.
Regnbuen er virkelig skønt og dejligt at se Århus med en anden farve ☺
Kan anbefales - undersøg dog om udstillingerne siger dig noget ☺

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, mrxfyren
Anmeldt d. 29. juni 2016

Helt klart et besøg værd. Generelt ret interessante udstillinger i spændende arkitektur. Restauranten er måske lidt halvsløj, med lidt for høje priser.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, 814mikkelj
Anmeldt d. 28. juni 2016

Aros er et must, hvis man besøger Århus. Den permanente udstilling er bestemt altid et besøg værd. Gå ikke glip af Boy en kæmpe statue/figur af en dreng eller regnbuen på toppen, hvor man har en fantastisk udsigt over Århus by. Museumsbutiiken skal også besøges, her kan man købe mange lækre ting og en gave til svigermor.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, Annette B
Anmeldt d. 22. juni 2016

Oplevelsen af de danske skelsættende kunstnere, og det internationale islæt af skiftende udstillinger fra ind og udland. Et sted som jeg besøger ofte. Med og uden børn. Your favorite rainbow er altid et besøg være.

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, Rosenkilde-Hoppe