“Ikke som forventet”

nr. 50 af 617 Restauranter i Århus
Køkkener: Steakhouse
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Midtbyen

Vore forventninger til Hereford var høje, da prisniveauet vel hører til den øvre ende,
Så når jeg bestiller en steak til mellem 250,- og 300,- kr. sauce til 35,- for en lille skål, samt pommes, forventer jeg kød som er super, sauce som virkelig smager, hvidløgsmør som smager af hvidløg, og pommes som er håndskårne ( se hjemmeside)
Det jeg fik var en vel gennemsnitlig steak,
Sauce som var temmelig ordinær, smør uden smag, og sluttelig maskin fritter fra Flensted.
Det var absolut ikke den oplevelse vi havde ventet.
Service og interiør var super

Dato for besøg: september 2020
Tak, Maps776939
AnnetteK1380, Ejer hos A Hereford Beefstouw Århus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hej Maps
Tak for din anmeldelse.
Vi bestræber os altid på, at vore gæster får en dejlig oplevelse. Vi beklager meget at det ikke lykkedes denne gang.
Dog har vi trods alt behov for at tilføje,Vore pommes frites er ikke fra Flensted. Sauce og fritter serveres i små skåle, altid med oplysning om at der kan bestilles supplement for samme pris.
Vi bytter altid bøffen med et smil, hvis den ikke er serveret som ønsket.

Anmeldt 28. august 2020

Som arrangør af et selskab på 40 deltagere, var det en rigtig god oplevelse at være hos A Hereford Beefstouw Århus. - Som Aarhus borgere kalder vi stadig stedet for 'Clemens Bryggeriet', da de store kobber brygkedler står der i sin pragt og giver besøgende et indtryk af nogen glemt.
Maden er ualmindelig lækkert tilberedt, dette giver sammen med stedets egne ølbryg en fantastisk stemning.

Vi giver stedet de bedste anbefalinger, og ser frem til igen at besøge 'Clemens Bryggeriet'. :-)

Tak, 27.082.020
AnnetteK1380, Ejer hos A Hereford Beefstouw Århus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. august 2020

Tusind tak for den flotte anmeldelse af vores restaurant. Vi koncentrerer os altid for at give vores gæster en god oplevelse, så det er rigtigt dejligt at læse.
Vi ønsker jer på glædeligt gensyn

Anmeldt 28. juli 2020

God betjening og tilpas ventetid på maden. Fin kvalitet af kødet til prisen. Tilpas portion størrelser.

Tak, RiseOlsen
AnnetteK1380, Gæsteansvarlig hos A Hereford Beefstouw Århus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. august 2020

Hej Rise
Tusind tak for den flotte anmeldelse.
Det er dejligt at læse for os allesammen.

Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

2 personer som ønskede noget lækkert kød. Hmm.. ja kødet var medium men til den tørre side og mange sener. Tjeneren var lidt for meget med luskede kommentarer... desserten dyr og ikke noget specielt (sæsonens frugt)
Ikke så stor udvalg som dengang vi var i restauranten i november.

4  Tak, hellokasia-45692
AnnetteK1380, Ejer hos A Hereford Beefstouw Århus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juli 2020

Hej hellokasia
Jeg beklager at bøffen ikke var som forventet, jeg ved vi spurgte til om alt var som det skulle være, havde du gjort opmærksom på at det ikke var, havde vi byttet bøfferne med et smil. Priser på desserter er blevet sat ned, beklager den ikke faldt i din smag, den er ellers meget populær.

Anmeldt 12. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig aften på Hereford hvor alt var som det skulle være. Møre og velstegte bøffer, gode drinks og dejlig vin og lækre desserter. Gode, venlige og imødekommende tjenere. Vi kommer gerne igen snart.

Tak, T1731YYcharlottef
AnnetteK1380, Gæsteansvarlig hos A Hereford Beefstouw Århus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juli 2020

Hej Charlotte
Tusind tak for den flotte anmeldelse.
Det er dejligt at læse

Rejsende, der kiggede på A Hereford Beefstouw Århus, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i A Hereford Beefstouw Århus? Fortæl om dine oplevelser!