“Lækre tilberedte bøffer med lækkert tilbehør”

A Hereford Beefstouw Århus
nr. 49 af 622 Restauranter i Århus
Køkkener: Steakhouse
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Midtbyen

Virkelig lækre bøffer med top klasse bearnaise sovs og fritter. Venlig og serviceminded personale i Århus Herreford Beef House. Kan kun anbefale dette sted hvis man vil have en lækker bøf i en klasse for sig selv i hyggelige omgivelser. Tak til tjeneren som gav os en god oplevelse. Her kommer vi gerne igen

Tak, Y8262IOthomash
AnnetteK1380, Gæsteansvarlig hos A Hereford Beefstouw Århus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej Thomas
Tusind tak for den flotte anmeldelse af vores restaurant.
Det bliver vi alle sammen så glade for at læse.
Vi glæder os til at se jer igen

En skam de stadig har den samme kok han kan jo ikke lave mad. Har nu igen oplevet en dårlig steak. Øv

Tak, allanrV5068UN

Kære Gæst
Vi beklager din oplevelse hos os. Det er selvfølgelig uheldigt
Vi er glade og stolte af vores kokke, beklager de ikke lever op til dine forventninger.
Vi spørger altid til bøffen og Vi bytter altid med et smil, hvis bøffen ikke lever op til forventningerne.
Det kræver selvfølgelig at gæsten fortæller os, hvis noget ikke er ok.

Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

Rigtig god steak.
Stedet kan anbefales
Det er dyrere end cafeteriamad - men maden er i den grad veltilberedt og høj standart.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, V8754JRpeteri
AnnetteK1380, Gæsteansvarlig hos A Hereford Beefstouw Århus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juni 2020

Hej Peteri
Tusind tak for den flotte anmeldelse, det var en fornøjelse at servere for jer. Vi ønsker jer på glædeligt gensyn

Anmeldt 27. februar 2020

fint stort udvalg af gode Bøffer, flot Salat Bar. Og i dette tilfælde meget god betjening. Hereford som er halvstor formår at holde en god stemning i pæne lokaler, og de flotte halv gamle Fade / Tønder / Siloer til Øl dominerer lokalet på en dekorativ måde (de er dog ikke længere i brug). En god og anbefalelses værdig oplevelse på Beefstouwen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Erik B
AnnetteK1380, Ejer hos A Hereford Beefstouw Århus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. februar 2020

Kære Erik
Tusind tak for din flotte anmeldelse af vores restaurant, det er bare så dejligt at læse, når vi selv er så stolte af den

Anmeldt 15. februar 2020 fra mobile enheder

Et af de steder, hvor lokaler, betjening og ikke mindst maden går op i den der helhed - så man får en rigtig dejlig aften.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, BentJ25
AnnetteK1380, Ejer hos A Hereford Beefstouw Århus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. februar 2020

Kære Bent
Tusind tak for din flotte anmeldelse af vores restaurant, det er bare så dejligt at læse, vi ønsker jer på gensyn

Rejsende, der kiggede på A Hereford Beefstouw Århus, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i A Hereford Beefstouw Århus? Fortæl om dine oplevelser!