Fastlås den laveste pris fra disse websites
122 US$
Hotels.com122 US$
Expedia.com122 US$
Radissonhotels.com122 US$
Travelocity122 US$
Priceline122 US$
Trip.com122 US$
Anmeldt d. 27. december 2022

Bor altid på dette hotel når jeg er i Aarhus. God parkeringskælder, værelser og morgenmad, men servicen er i top - hver gang, og er vel den egentlige grund til at jeg kommer tilbage.
Placeringen er meget central.

Tak, brianW6727IP
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. december 2022

Hej Brian :) Tak for din flotte feedback. Vi er glade for at du har nydt dit ophold. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang :)

Anmeldt d. 26. december 2022

Når min kone og jeg er i Århus, bor vi ofte på det hotel. En god morgenmad udtjekning kl 12 og mulighed for at tag hund med. Det er det bedst hotel til vores behov. Vi spiste også på restauranten og havde en dejlig middag.

Tak, ntranu744282
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. december 2022

Hej Ntranu :)
Tak for din flotte feedback. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 19. december 2022

Kan sagtens anbefales. Super fin morgenmad. Rigtig god beliggenhed, med gå afstand til centrum af Aarhus. Hotelpersonalet er super venligt, imødekommende og serviceminded - både i reception og morgenmads buffeten.

Tak, kpeter873858
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. december 2022

Hej Peter :)
Tak for din feedback. Dejligt at hører i har haft et godt ophold. Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang!.

Anmeldt d. 18. december 2022

Hverken første eller sidste gang jeg har overnattet på dette dejlige hotel. Fantastisk beliggenhed lige ved siden af musikhuset, dejlige værelser og et virkelig lækkert morgenbuffet. Uanset om man kommer som familie eller alene, er dette hotel bare rigtig godt.

Tak, LenaS1387

Hej Lena :)
Tak for din flotte feedback :) Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang!
Vh.
Andreas, front office

Anmeldt d. 8. december 2022

altid fejl ved onlinebooking - skriver alle info ved online booking når man så ankommer skla man svare på det hele igen og man skal bruge betalingskort som reservation, hvilket betyder at beløbet rækkes 2 gang,

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, zarp2022
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. december 2022

Hej Zarp. Tak for din feedback. Ja vores online check in er stadig under udvikling :) Vi sætter pris på din ærlighed og tager din kritik til efterretning. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang.