Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Booking.com
118 US$
Se tilbud
Radissonhotels.com
118 US$
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 12.02.23
Vio.com
112 US$
Se tilbud
Expedia.com117 US$
Priceline118 US$
ZenHotels.com119 US$
Vis 19 tilbud
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.206)
Filtrer anmeldelser
1.206 resultater
Medlemsvurdering
377
508
202
80
39
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
377
508
202
80
39
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
7-12 af 1.206 anmeldelser
Anmeldt d. 8. december 2022

altid fejl ved onlinebooking - skriver alle info ved online booking når man så ankommer skla man svare på det hele igen og man skal bruge betalingskort som reservation, hvilket betyder at beløbet rækkes 2 gang,

Dato for ophold: december 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, zarp2022
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. december 2022

Hej Zarp. Tak for din feedback. Ja vores online check in er stadig under udvikling :) Vi sætter pris på din ærlighed og tager din kritik til efterretning. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. december 2022

At finde en Perle som RAA med så fantastisk oplevelse af mad som Kokkene tryllerier i køkkenet, vin, betjeningen og selv om den nærmest ligger ved siden af receptionen, så bliver man ikke forstyrret af larm

Dato for ophold: november 2022
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, pander999131
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. december 2022

Hej Pander999131 :)
Tak for din flotte feedback. Vi er super glade for at i nød jeres ophold og havde en fantastisk oplevelse på vores restaurant RAA :)
Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang!

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 30. november 2022

Fik endelig prøvet af bo på Radisson Blu efter at have boet mange andre steder i Aarhus. Det fungerede ganske fint.
Fik ved check-in lidt upræcise oplysninger om registrering/betaling af p-hus, men der blev rettet op på det, da vi checkede ud.
Ganske fin morgenmad.
Vil bestemt ikke være bange for at bo her igen, hvis prisen passer.

Dato for ophold: november 2022
Tak, Thomas D
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. december 2022

Hej Thomas :)
Tak for din feedback. Vi beklager hvis kommunikationen har været lidt vag angående parkering. Godt at hører at i fandt ud af det. Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 29. november 2022 fra mobile enheder

Ikke den standart man forventer.
Ved tjek ind sagde receptionisten at der var morgenmad til kl. 11.
Så bliver man svært skuffet når man kommer ned kl. 10:20 og erfarer at morgenmaden kun er til kl. 10.
(Hvis man overnatter på SAS Radisson i weekenden så er der morgenmad til kl. 11, hvilket dog er ret ligegyldigt på en mandag.)
Rummets badeværelse manglede håndtaget til vand i badekaret.

Værelsestip: Ifølge receptionen ligger der en Føtex tæt på Radisson, hvor man kan købe morgenbrød, hvis hotellers morgenbuffet lukker før tid.
Dato for ophold: november 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Michael C
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. november 2022

Hej Michael :)
Tak for din feedback. Vi beklager hvis kommunikationen omkring morgenmaden har været uklar fra vores side. Vi stræber altid efter at yde en professional og venlig service, så det er vi meget kede af hvis det ikke har været tilfældet. Vi sætter stor pris på din ærlighed og tager din kritik til efterretning,

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 14. november 2022

Jeg skulle have en nat ifm. arbejde og 1 nat (11.-12. november) privat. På trods af jeg havde booket 1 værelse i 2 dage til kr 3.510 skulle jeg betale k.3.800+ for natten 11.-12. november, da det ikke var muligt for personalet at "finde" min reservation, på trods af jeg var tjekket ind. Jeg havde en bagkant, og var derfor nødsaget til at betale beløbet under protest, da det simpelthen ikke var muligt for personalet at finde ud af det, også på trods af at jeg fremviste bookingbekræftelsen. Oplærer i ikke jeres personale? Da jeg tjekkede ind var det samme historie, og efter en halv times fumlen på computeren lykkedes det at tilkalde en "manager". Som så kunne refere til et eksternt booking nummer, og der var så muligt at tjekke ind. Indtjekningen tog i alt 40 minutter.

Dato for ophold: november 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, kenZ5522DO
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. november 2022

Hej Ken.
Jeg beklager hvis din oplevelse ved check ind har været utilfredsstillende. Vi stræber altid efter at yde en proffesionel og venlig service, så det er vi selvfølgelig kede af hvis det ikke har været tilfældet. Vi sætter stor pris på din ærlighed og tager din kritik til efterretning.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser