134 US$
Hotels.com133 US$
Priceline134 US$
Destinia.com150 US$
Anmeldt d. 24. maj 2022

Virkelig dejlig oplevelse. Hotellet ligger fantastisk og er nemt at komme til og fra med gode parkeringsmuligheder. Personalet var kundevenlige og super opmærksomme på at give en god betjening.

Værelset var pænt og rent og levede fuldt ud op til forventningerne.

Kan samlet set varmt anbefales.

Tak, Susanneogrichard
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. maj 2022

Kære Susanneogrichard,
Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med os og for dine venlige ord om vores team. Anmeldelser som din holder os motiverede til at fortsætte med at tilbyde den bedste service og oplevelse, vi kan for vores gæster. Så det takker vi for. Vi kan ikke vente med at byde dig velkommen tilbage i den nærmeste fremtid.

Anmeldt d. 24. maj 2022

Meget venlige og hjælpsomme medarbejdere, men faktisk 'kun' et standardkvalitet-hotel - til relativ høj pris.
valgt udelukkende på grund af beliggenheden.
Larmende aircon system holdt os vågne hver nat, så vi kommer nok ikke tilbage.

Tak, Henning O

Kære Henning O,
Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med os og for dine venlige ord om vores team. Vi er kede af at høre, at du ikke har sovet godt på grund af støjen fra airconditionen. Vi ville ønske, at vi kunne have rettet dette under dit ophold. Vi håber at byde dig velkommen tilbage til et bedre ophold i fremtiden.

Anmeldt d. 24. maj 2022

Hotellet har en fin standard også selv om hotellet ikke er helt nyt. Det er godt vedligeholdt.
God morgenmad, god bar og konkurrencedygtige priser.

Ønske - opgradering af sengene til Kingsize og gerne med en mellem-madras.

Vi glæder os til næste besøg.

Tak, Tina W

Kære Waldorffs,
Tusind tak fordi du deler din feedback. Vi er meget glade for at høre, at du nød dit ophold hos os og elskede vores morgenmadstilbud. Din kommentar om sengen er noteret, og vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage.

Anmeldt d. 15. maj 2022

Fin oplevelse på Radisson Blu. Elskværdigt personale, udmærket morgenmad, værelset på 7. etage var fint og rent; badeværelset kunne godt være varmere dog (gulvet især). Parkering i kælderen var nemt og med store p- pladser

Tak, emeg825
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. maj 2022

Kære emeg825,

Tak fordi du deler din feedback. Vi er glade for at høre, at du havde et behageligt ophold, og vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage i fremtiden.

Anmeldt d. 2. maj 2022 fra mobile enheder

Trænger til en renovering ift hvad man betaler for en overnatning. Det ser ældre og halv slidt ud i indretning og badeværelset. Rigtig dårlig belysning på badeværelset.
Samtidig er morgenmads buffet alt for lille ift antallet af gæster. Rigtig lang kø, meget larm og få ledige borde.

Værelsestip: Det er ikke værd at betale ekstra for at bo med udsigt, da vinduet alligevel er rimelig lille.
Tak, 658katjas
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. maj 2022

Kære 658katjas,

Tak fordi du deler dine observationer med os. Vi er kede af at høre, at dit ophold ikke var tilfredsstillende. Vi vil helt sikkert tage dine kommentarer i betragtning ved vores næste renovering. Vi håber at byde dig velkommen i fremtiden.