Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personer kigger på dette hotel
Booking.com
223 US$
Se tilbud
Expedia.com
223 US$
Se tilbud
ZenHotels.com
176 US$
Se tilbud
Hotels.com223 US$
Travelocity223 US$
getaroom.com231 US$
Vis 17 tilbud
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.169)
Filtrer anmeldelser
1.169 resultater
Medlemsvurdering
363
497
196
78
35
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
363
497
196
78
35
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
9-14 af 1.169 anmeldelser
Anmeldt d. 15. maj 2022

Fin oplevelse på Radisson Blu. Elskværdigt personale, udmærket morgenmad, værelset på 7. etage var fint og rent; badeværelset kunne godt være varmere dog (gulvet især). Parkering i kælderen var nemt og med store p- pladser

Dato for ophold: maj 2022
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, emeg825
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. maj 2022

Kære emeg825,

Tak fordi du deler din feedback. Vi er glade for at høre, at du havde et behageligt ophold, og vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage i fremtiden.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. maj 2022 fra mobile enheder

Trænger til en renovering ift hvad man betaler for en overnatning. Det ser ældre og halv slidt ud i indretning og badeværelset. Rigtig dårlig belysning på badeværelset.
Samtidig er morgenmads buffet alt for lille ift antallet af gæster. Rigtig lang kø, meget larm og få ledige borde.

Værelsestip: Det er ikke værd at betale ekstra for at bo med udsigt, da vinduet alligevel er rimelig lille.
Dato for ophold: maj 2022
Rejsetype: Rejste som par
Tak, 658katjas
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. maj 2022

Kære 658katjas,

Tak fordi du deler dine observationer med os. Vi er kede af at høre, at dit ophold ikke var tilfredsstillende. Vi vil helt sikkert tage dine kommentarer i betragtning ved vores næste renovering. Vi håber at byde dig velkommen i fremtiden.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. maj 2022

Meget parfume i lobby og grim lugt i corridorer på øvrige etager
Gamle tæpper
Badekar lidt farlig for ældre og gang besværet
Morgenmad restaurant ikke så renlig som forventer især borde
Superb beliggenhed
God parkerings muligheder

Dato for ophold: april 2022
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, BRB1072
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. maj 2022

Kære BRB1072,

Tak fordi du tog dig tid til at dele din feedback med os. Vi har allerede justeret stemningsduften i lobbyen baseret på dine kommentarer. Dine kommentarer om morgenmaden vil blive brugt til forbedringer i fremtiden. Endnu en gang tak, og vi håber at byde dig velkommen tilbage snart.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 25. april 2022

Skønt ophold i Århus. God service og lækkert værelse. Morgenmad var helt perfekt. Eneste minus var alle de mail med online checking jeg modtog - ville være fint kun at modtage mail en enkelt gang. Det blev næsten “spam-agtig”.

Dato for ophold: april 2022
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, hfink843177
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. maj 2022

Kære hfink843177,

Vi er super glade for at høre, at du nød dit ophold. Vi tager dine kommentarer til e-mails til efterretning. Vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage. Tak for din feedback.,

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 19. april 2022

Dejligt hotel, god mad og service. God placering centralt i Århus
Vi var på familietur, og havde booket et familierum. Fin størrelse på værelset, værelset var fint og rent.
Parkering var også til at komme til.

Dato for ophold: april 2022
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, nremle824702
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. maj 2022

Kære nremle824702,

Vi er glade for, at du havde en hyggelig familieferie i påsken hos os. Tak for dine pæne ord og vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser