3 personer kigger på dette hotel
Hotels.com223 US$
Travelocity223 US$
getaroom.com231 US$
Anmeldt d. 15. maj 2022

Fin oplevelse på Radisson Blu. Elskværdigt personale, udmærket morgenmad, værelset på 7. etage var fint og rent; badeværelset kunne godt være varmere dog (gulvet især). Parkering i kælderen var nemt og med store p- pladser

Dato for ophold: maj 2022
Tak, emeg825
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. maj 2022

Kære emeg825,

Tak fordi du deler din feedback. Vi er glade for at høre, at du havde et behageligt ophold, og vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage i fremtiden.

Anmeldt d. 2. maj 2022 fra mobile enheder

Trænger til en renovering ift hvad man betaler for en overnatning. Det ser ældre og halv slidt ud i indretning og badeværelset. Rigtig dårlig belysning på badeværelset.
Samtidig er morgenmads buffet alt for lille ift antallet af gæster. Rigtig lang kø, meget larm og få ledige borde.

Værelsestip: Det er ikke værd at betale ekstra for at bo med udsigt, da vinduet alligevel er rimelig lille.
Dato for ophold: maj 2022
Tak, 658katjas
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. maj 2022

Kære 658katjas,

Tak fordi du deler dine observationer med os. Vi er kede af at høre, at dit ophold ikke var tilfredsstillende. Vi vil helt sikkert tage dine kommentarer i betragtning ved vores næste renovering. Vi håber at byde dig velkommen i fremtiden.

Anmeldt d. 1. maj 2022

Meget parfume i lobby og grim lugt i corridorer på øvrige etager
Gamle tæpper
Badekar lidt farlig for ældre og gang besværet
Morgenmad restaurant ikke så renlig som forventer især borde
Superb beliggenhed
God parkerings muligheder

Tak, BRB1072

Kære BRB1072,

Tak fordi du tog dig tid til at dele din feedback med os. Vi har allerede justeret stemningsduften i lobbyen baseret på dine kommentarer. Dine kommentarer om morgenmaden vil blive brugt til forbedringer i fremtiden. Endnu en gang tak, og vi håber at byde dig velkommen tilbage snart.

Anmeldt d. 25. april 2022

Skønt ophold i Århus. God service og lækkert værelse. Morgenmad var helt perfekt. Eneste minus var alle de mail med online checking jeg modtog - ville være fint kun at modtage mail en enkelt gang. Det blev næsten “spam-agtig”.

Tak, hfink843177

Kære hfink843177,

Vi er super glade for at høre, at du nød dit ophold. Vi tager dine kommentarer til e-mails til efterretning. Vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage. Tak for din feedback.,

Anmeldt d. 19. april 2022

Dejligt hotel, god mad og service. God placering centralt i Århus
Vi var på familietur, og havde booket et familierum. Fin størrelse på værelset, værelset var fint og rent.
Parkering var også til at komme til.

Tak, nremle824702
Rubel Ruhul, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. maj 2022

Kære nremle824702,

Vi er glade for, at du havde en hyggelig familieferie i påsken hos os. Tak for dine pæne ord og vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage.