Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.019)
Filtrer anmeldelser
1.019 resultater
Medlemsvurdering
312
459
166
54
28
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
312
459
166
54
28
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
10-15 af 1.019 anmeldelser
Anmeldt d. 2. august 2020

Ligger meget centralt, lige ved siden af Aros kunstmuseum. Et fint værelse, med en god seng og også en god morgenmadsbuffet. Belysningen på værelset var ikke specielt god, men ellers et rigtig fint hotel

Dato for ophold: juli 2020
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, mgrege289813
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Helene Hallre, Direktør hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2020
Google Oversæt

Hei mgrege289813,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg er glad for at du hadde et godt opphold og takker for kommentarene på de områder vi kan forbedre oss på. Dette er viktig informasjon både for meg og for teamet.

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss igjen neste gang du kommer til Aarhus.

Med vennlig hilsen,
Helene Hallre
General Manager
Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. august 2020

Fint hotel med god placering i forhold til det meste. Dejligt stort værelse. God morgenmad på trods af covid-19. Der kunne sikkert være mere til morgenmad men det har måske ikke kunne opfylde de regler der er vedr. covid-19.

Dato for ophold: juli 2020
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Elise1977
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Helene Hallre, Direktør hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2020
Google Oversæt

Hei Elise1977,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg er glad for at du hadde et godt opphold og takker for kommentarene på de områder vi kan forbedre oss på. Dette er viktig informasjon både for meg og for teamet. Vi arbeider kontinuerlig med å forbedre vår service og vårt produkt og morgenmaten er et viktig område der det både skal være trygt og godt å spise samt med et godt utvalg. Takk for din kommentar på dette, vi vil se på hvordan vi kan øke utvalget enda mer på en trygg og sikker måte.

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss igjen neste gang du kommer til Aarhus.

Med vennlig hilsen,
Helene Hallre
General Manager
Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 28. juli 2020

Vi er netop kommet hjem efter et fantastisk ophold på Radisson Blue i Århus.

Vi boede i en junior suite med 2 børn.

Ved ankomst til hotellet kl. 15.00 var vores værelse desværre ikke rengjort endnu, men personalet tilbød straks noget at drikke fra baren, mens vi ventede og kort tid herefter fik vi adgang til det absolut skønneste værelse på deres hotel. Vi fik aldrig en regning for drikkevarerne.

Sengene var fantastiske og meget bedre end det man ellers oplever på øvrige hoteller.

Vi havde 2 fjernsyn og 2 badeværelser på værelset. Rainshower og badekar.

Vi havde udsigt til Aros og selvom morgenmaden var præget af Corona, så smagte det godt og der var et bredt sortiment at vælge imellem.

Personalet på hotellet var meget imødekommende og flinke og det var lige fra receptionen til baren, rengøringspersonalet og personalet i morgenmads restauranten.

Vi kommer helt sikkert igen og vil klart anbefale jer til andre :-)

Dato for ophold: juli 2020
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Balder15
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Helene Hallre, Direktør hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2020
Google Oversæt

Kjære Misser14

Tusen takk for din utrolig hyggelige tilbakemelding til oss! Det gleder meg at dere hadde et godt opphold og besøk hos oss på Radisson Blu Scandinavia Hotel i Aarhus. Vi setter stor pris på all tilbakemelding vi får og takker for at du tok deg tiden til å skrive til oss og for de gode ordene. Det betyr virkelig mye for både meg og teamet. Tusen takk!

Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss neste gang dere kommer til Aarhus

Velkommen!

Vennlig hilsen,
Helene Hallre
General Manager
Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Hotellet ligger godt placeret i Århus med en kort gåtur til det meste. Dele af hotellet er af lidt ældre stil specielt værelserne/gangene. Lobbyen og baren har dog fået en opgradering hvilket hjælper en del. Servicen var god. Stort udvalg til morgenmad hvilket var lækkert. Der var også taget en del forbehold ift. Corona da alt var pakket i potions størrelser og personalet alle bar masker/handsker hvilket gav det fede indtryk de tog det seriøst.

Dato for ophold: juli 2020
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Mark2970
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Helene Hallre, Direktør hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2020
Google Oversæt

Hei Mark2970,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg er glad for at du hadde et godt opphold og takker for kommentarene på de områder vi kan forbedre oss på. Dette er viktig informasjon både for meg og for teamet, tusen takk!

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss igjen neste gang du kommer til Aarhus.

Med vennlig hilsen,
Helene Hallre
General Manager
Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 27. juli 2020

Pænt og hyggeligt hotel sød personale og dejlig morgenmad god seng manglede en ryg pude det havde været rart hvis der var det møbler i værelset er af ældre dato men hyggeligt og pænt dejlig der er mulighed for kaffe på værelset

Dato for ophold: juli 2020
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Asavas13
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Helene Hallre, Direktør hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2020
Google Oversæt

Kjæer Asavas13

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg er glad for at du hadde et godt opphold og takker for kommentarene på de områder vi kan forbedre oss på. Dette er viktig informasjon både for meg og for teamet.

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss igjen neste gang du kommer til Aarhus.

Med vennlig hilsen,
Helene Hallre
General Manager
Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser