“Fremragende nordisk mad”

Restaurant Substans
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg besøgte substans lørdag den 2/7 og vi så rigtig meget frem til at prøve deres store menu med tilhørende vinmenu af og vi blev ikke skuffet, tværtimod!

Mad, service og stemning var helt i top og endda udover det sædvanlige! Velfortjent at de har modtaget en stjerne fra Michelin guiden!

Vi vil varmt anbefale folk at opleve denne restaurant, for det er virkelig en oplevelse

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, mikael86

Anmeldt 5. juni 2016

Helt igennem en fantastisk lækker 7 retters menu med 7 dejlige vine til.
Alle retter overraskede i smag og anretning.
Servering i top.

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, Hanne A
Anmeldt 1. juni 2016 fra mobile enheder

Besøget på Substans levede slet ikke op til forventningerne. Den store tasting-menu med syv retter+ var præget af for lidt smag, for lidt substans (!), for meget fancy snak og for akavede serveringer (to gange manglede vi en ske til vores ret). Kun to ud af de syv retter var rigtig imponerende, resten var for de flestes vedkommende smagfulde, men ikke prangende. Betjeningen virkede mere interesserede i deres udstråling og udseende end i at skabe en god oplevelse for gæsterne. Alt i alt en meget flad oplevelse, og en ALT for dyr een af slagsen.

Dato for besøg: maj 2016
4  Tak, Sille B
Anmeldt 27. maj 2016 fra mobile enheder

Havde en meget dårlig oplevelse. Meget små retter. Meget meget små, så små at vi en varm sommeraftener simpelthen blev dårlige da vi ik følte vi fik noget at spise.
Starter var kanin "pålæg" et meget lille stykke- smagte ik af noget. Vi fik også en ret med 1 kartoffel og et styk lille skinke.. Der var bare så lidt hver gang.

Dato for besøg: juni 2015
2  Tak, Camilla M
Anmeldt 22. maj 2016 fra mobile enheder

Vi tog stor pakke ledsaget med bobler og hvidvin hele vejen. Stor variation i smagsoplevelserne, uformel kompetent betjening. Absolut et besøg værd igen.

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, kronprinsebsgade