Åben i dag: 10.00 - 17.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Den Gamle By
fra 55,04 $
Anmeldt d. 3. august 2020

Spændende og interessant at gå rundt mellem de gamle huse, men også at se hvordan historien fortælles med udstillinger i husene.
Desværre for os, var der så mange mennesker, at det var svært at komme til i husene og i butikkerne. Mange køer.... derfor er min bedømmelse "kun" "rigtig god".

Tak, Jens J
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Vi startede ikke oplevelsen godt. Vi havde ingen steder at parkere og måtte gå utrolig langt. Men da vi kom ind fungerede alt godt. Synes folk var gode til at holde afstand samt vente på tur. Men man skal have i mente at man skal kunne lide ting og historie fra gamle dage ellers er dette en kedelig aktivitet.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, PernilleBT
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Altid virkeligt interessant, og 1970 området er rigtig godt lavet.
Alt efter interesse kan der bruges 2-5 timer.

1  Tak, TroelsPB
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Pga Corona var en del af "butikkerne/husene" lukkede, men vi havde alligevel et hyggeligt besøg. Sjovt med de "skuespillere" som gik rundt i gaderne og interagerede med de besøgende.

Tak, Baekhave
Anmeldt d. 29. juli 2020

Virkelig spændende at tage en tur tilbage i tiden. Hvor er det smukt og flot lavet. Var virkelig imponeret over bydelen med 1974-temaet. Jeg fandt rigtig mange lighedstegn med min egen barndom. Mine voksne drenge (18 og 22 år) kunne også imponeres.
Nogle steder måtte vi stå i kø pga Corona, men det var ventetiden værd.
Jeg vender snart tilbage, nåede ikke at nær studere det hele.

Tak, kmc1702