Åben i dag: 10.00 - 17.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Den Gamle By
fra 53,77 $
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Pga Corona var en del af "butikkerne/husene" lukkede, men vi havde alligevel et hyggeligt besøg. Sjovt med de "skuespillere" som gik rundt i gaderne og interagerede med de besøgende.

Tak, Baekhave
Anmeldt d. 29. juli 2020

Virkelig spændende at tage en tur tilbage i tiden. Hvor er det smukt og flot lavet. Var virkelig imponeret over bydelen med 1974-temaet. Jeg fandt rigtig mange lighedstegn med min egen barndom. Mine voksne drenge (18 og 22 år) kunne også imponeres.
Nogle steder måtte vi stå i kø pga Corona, men det var ventetiden værd.
Jeg vender snart tilbage, nåede ikke at nær studere det hele.

Tak, kmc1702
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Er man lidt interesseret i hvordan danskerne har levet de sidste 500 år er et besøg i den gamle by i Århus virkelig et besøg værd. Især deres nye udstilling af livet i i perioden 1920 til 1970erne er meget spændende.

Man kan sagtens bruge 2-3 timer der, især i disse corona tider hvor det er godt at være udendørs.

1  Tak, 853mikkels
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Det var spændende at gå rundt i de gamle gade og få lov at se ind i de mange huse fra forskellige tidsaldre, men det var som om, der manglede et eller andet.
Mad og drikke udvalget var begrænset. Næste gang må vi huske en madpakke.

Tak, 2300Linda
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte den gamle by ( to voksne og tre drenge på 10, 14 og 17 år)

Den Gamle By tager dig med i gennem den danske historie, hvor du ser de forskellige tidsaldre opbygget som bymiljøer. Rundt om i byen er der indsat forskellige tidsbestemte personligheder.

Den Gamle By er en rigtig spænde rejse i gennem tiden som er nærværende for alle aldre, og det er nemt at fange interessen også fra teenagere.
Hunde må gerne komme med ind i Den Gamle By.

Der er fine spisemuligheder og der vil til næste år blive udbygget med flere restauranter.

En rigtig god aktivitet for familier med børn

Tak, 433brianv