Åben i dag: 10.00 - 17.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Den Gamle By
fra 53,64 $

Det har altid være sjovt at besøge Den gamle by, men med de nye 1970’er bygninger er det fantastisk !

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, CDScheel

Jeg blev anbefalet den gamle by i Århus og havde fået af vide flere steder, at det var et 'must-see'.
Min kæreste og jeg er i midten/slutningen af 20'erne og den gamle by fangede ikke os og det vil derfor ikke være noget vi anbefaler andre og slet ikke til en pris på 150 kr. pr. snude.

Jeg savnede noget mere aktivitet fra deres side.
Måske det var Coronaens skyld - det skal jeg ikke kunne sige.

Derudover savnede jeg et sted man kunne spise derinde.
Vi fandt et sted midt i byen, men på trods af få mennesker, så tog køen lang tid.

Tak, Oldmann92
Anmeldt d. 19. juni 2020 fra mobile enheder

Det var sjovt at opleve ens barndom var kommet på museum. Det er herligt at se og om gamle dage i de små butikker, men også værkstederne. Personalet tager sig god tid at fortælle en god historie. Det er til alle aldre. Men lidt svært at gå for gang besværet pga mange brosten.

Tak, mariehG1823RU
Anmeldt d. 3. juni 2020 fra mobile enheder

Den bedste del var helt klart 70’erne, måske fordi vi kan relaterer os til det. En anden ting I bør opleve er Århus fortæller, der går fra Vikinge tiden til tæt på vores tid.
Weikes kælder og konditeriet har også okay mad og drikke til fair priser.
Så alt i alt helt bestemt et besøg værd.

Tak, SusanneSuldrup
Anmeldt d. 1. juni 2020 fra mobile enheder

Århus viser sig for den smukkeste side med sol og lune.

Den gamle by er hyggelig og man kan mærke roen sænker sig.

Brosten overalt men skønt sted

Tak, MoCa14