Åben i dag: 10.00 - 17.00
Fantastisk sted med aktører i gader og huse

Så hyggeligt at gå rundt i de forskellige "årstal" og blive oplyst om dagligdagen af de dygtige... læs mere

Steen J
København, Danmark
5 timer var ikke nok

Dejlig dag - vi var så heldige. Solen skinnede, husene var åbne, ikke for mange mennesker og... læs mere

Anmeldt d. 20. juni 2021
954kirstenc
Roskilde, Danmark
fra mobile enheder
Læs alle 2.931 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Århus
Tidsrejse i Århus
1 anmeldelse
fra 94,37 $
fra 39,99 $
fra 24,19 $
fra 36,53 $
Anmeldt d. 1. juli 2016 fra mobile enheder

Et meget spændende og lærerigt sted af en perle af de. Den gamle by Århus, er lærerigt for både voksne og i særdeleshed børn. Temaet med at bygge et kvarter op fra 70'erne er bare et spark (af de gode) tilbage til min barndom. Også en fin ide at drage fremmed kulturer ind i konceptet. Jeg har lagt et par billeder sammen med denne anmeldelse som en lille "vor speise"

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, portor60
Anmeldt d. 29. juni 2016 fra mobile enheder

Vi havde en skøn dsg i Drn gamle By med bedste venner.
Det regnede meget af tiden, men det var smil på alles læber. De ansatte var fantastiske, vi blev mødt med glimt i øjet fra dem. De fortalte anekdoter og historien om de huse vi nu mødte dem i. Osv osv.
I "kiosken" fik vi gratis regnslag. Det skal de have for.
Vi fik en skøn frokost i et udendørs arrangement, venligt personale på trods af vejret
Billede fra Kollektivet og spisestedet. Haha.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, Lise M
Anmeldt d. 29. juni 2016

Altid et besøg værd. Spændende udstillinger og boder. Det er efterhånden blevet en fast tradition at besøge Den Gamle By i julen. Snyd ikke dig selv for et besøg i Dansk Plakatmuseum.

Dato for oplevelse: december 2015
Tak, 814mikkelj
Anmeldt d. 28. juni 2016 fra mobile enheder

Den permanente udstilling om livet og musikken i 70'ernes Århus er bestemt et besøg værd. Besøg f.eks. kollektivet og den genopførte jazzbar BentH

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, holgerj790
Anmeldt d. 28. juni 2016

Jeg havde nogle dejlige gæster med i Simonsens Have hvor vi fik lækre stjerneskud med både stegt fisk, laks og rejer ;-)

Dato for oplevelse: juni 2016
3  Tak, Pernille B