Tina P

God placering - lavpris hotel, og det er det man får!

Anmeldelse af CABINN Aarhus
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 23. sep. 2023fra mobile enheder
Ligger fantastisk i centrum, meget små og sparsomme værelser, men rent. Vi havde værelse mod gården = nattero, dem der har mod åen tænker jeg ikke er så heldige ( det er party gaden). Værelset var meget varmt selvom vi havde vinduet åbent konstant.
Dato for ophold: september 2023
Værelsestip: Book parkering på forhånd, der er ikke køleskab eller føntørrer på værelset.
Problemer med denne anmeldelse?
1.391 kr.
    808 kr.
0.9 km fra CABINN Aarhus
Vis flere hoteller i Århus
Anmeldt d. 21. juli 2023

Første værelse var fuld af hår I sengetøjet.fik nyt værelse hvor ventilation larmede hele natten og vindue ikke kunne åbnes .meget varmt på værelse .vil ikke anbefale det til 3 personer simpelthen for småt .god seng og morgenmad

Værelsestip: Er i 3 eller 4 så find noget andet alt for småt og primitiv
Dato for ophold: juli 2023
Tak, jan j
Anmeldt d. 16. juni 2023

Sengene var gode og der var rent
Men …
det værste var vi lå i et værelse ud til vejen
😖😔
Hold da lige op sådan en larm det meste af tiden
Vi kunne høre det meget tydeligt selv med vinduet lukket
Så vinduet åbent for at få luft ind umuligt…
Mennesker der larmede til den tidlige morgen og bagefter så kom lastbiler og læssede af og på
Deres gods skramlede over vejen frem og tilbage
Baklyde
Konstant larm 😣
Fik sovet meget lidt

Mangler vinduer der er mere støjsvage og plisse rullegardiner der kan nå helt ned så der kan være mørkt i værelset

Dato for ophold: juni 2023
Tak, Henriette K
Anmeldt d. 8. juni 2023 fra mobile enheder

Hotellet virker sådan set ok, men mit værelse ligger lige ud til natte festen og samtidig mega varmt at være i. Så det er pest eller kolera, alt for varmt eller råben, skrigen og højt musik. Kl er lige nu 3.25 om natten og har stort set ikke sovet endnu😡😡😡

Dato for ophold: juni 2023
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Flemming J
Anmeldt d. 14. maj 2023

Jeg havde ikke høje forventninger ift den lave pris, men det var langt værre end jeg kunne forestille mig. den ene dyne lugtede rigtig ulækkert, jeg vågnede om natten af en sur jordslået lugt, fjernbetjeningen var fyldt med snavs, stolen var beskidt og gulvet havde en kæmpe plet med hvad der lignede gammel opkast. desuden var det ubehageligt “udsigt” til gården og frit udsyn ind i hinandens værelser. Sengene gled fra hinanden hvis man kom til at nærme sig midten.
Virkelig beskidt og uhumsk. Super ærgeligt da jeg havde glædet mig til at komme lidt ud.

Dato for ophold: maj 2023
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, Jannie A
Anmeldt d. 7. marts 2023

Altid godt hotel. Der er hvad der skal være. Et rigtig godt hotel til prisen. Ligger centralt. Rent og pænt. God morgenbuffet. Mulighed for aflåst parkering. Der er de faciliterer, man har behov for. Jeg vil komme igen igen.

Dato for ophold: marts 2023
Rejsetype: Rejste alene