TMV1978
Hvidovre, Danmark

Fint

Anmeldelse af Scandic The Mayor
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 4. mar. 2024
Hotellet var fint og renoveret med respekt for bygningens historie. Helt ok. Værelset var gennemsnitligt i størrelse og rimelig rent uden at være helt rent. Fik at vide at parkering var smartest i nærliggende storcenter, men det var helt fjollet. Lang gåafstand og kun 5 DKK billigere end den P plads som lå lige ved hotellet og som havde ledige pladser. Bedre vejledning kunne være god service. Stille om natten; dejligt. Morgenmad ok - helt uden overraskelser af både positiv og negativ art.
Dato for ophold: marts 2024
3,0 ud af 5 boblerVærdi
3,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerSted
3,0 ud af 5 boblerRenlighed
4,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 11. apr. 2024
Kære TMV1978

Mange tak for dit ophold og fordi du har taget dig tid til at give os en tilbagemelding, det betyder rigtig meget for os.

Jeg er glad for at læse, at du har haft et godt ophold, det er det vigtigste for os. I forhold til parkering, så henviser vi til Bruuns Galleri, fordi der er mange pladser, så er vi sikre på, at vores gæster får en ledig plads. Som du skriver, er der nogle få pladser i Johannes Bjergs Gade på siden af hotellet, men vi kan ikke se dem fra receptionen, så vi ved ikke, om de få pladser er ledige, da der er rift om dem:-)

Jeg håber, vi må få lov at byde dig velkommen tilbage.

Forudbetaling er ikke nødvendig
Vis flere hoteller i Århus
Anmeldt d. 18. februar 2024

Dato for ophold: februar 2024
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Marlene Kristensen, General Manager hos Scandic The Mayor, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. februar 2024

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 3. januar 2024

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Marlene Kristensen, General Manager hos Scandic The Mayor, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. januar 2024

Anmeldt d. 14. december 2023

Rigtig godt hotel med central beliggenhed. Værelset var rigtig fint. Hotellet er tæt på byens gågade, ARoS og Den Gamle by. Flink og imødekommende personale. Vi kommer helt sikkert igen. Kan varmt anbefales.

Tak, HeidiTG
Marlene Kristensen, General Manager hos Scandic The Mayor, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. december 2023

Kære HeidiTG

Mange tak for Jeres ophold og fordi du har taget dig tid til at give os en tilbagemelding, det betyder så meget.

Jeg er meget glad for at læse, at I havde et godt ophold, mange tak for din anbefaling.

Vi vil glæde os til at byde Jer velkommen tilbage.

Anmeldt d. 11. december 2023

Hotellet er ok, men ikke mere end det, man følte sig ikke vildt meget velkommen, og værelserne er ret slidte, i brusekabine er der noget der ligner skimmel på fliserne i gulvet, spurgte om de ikke ville fjerne det, men det ville blive gjort på et andet tidspunkt.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, L5921NLmichaelb
Marlene Kristensen, General Manager hos Scandic The Mayor, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. december 2023

Kære L5921NLmichaelb

Jeg er virkelig ked af at læse, at du ikke følte dig velkommen, så det tager jeg meget seriøst, vi skal altid yde god service!

Jeg er virkelig ked af at læse, at der ikke var ordentlig rent, men endnu mere ked af, at vi ikke fik det udbedret straks, så det har jeg straks taget fat på.

Jeg håber håber, vi må få lov at byde dig velkommen tilbage og vise, at dette var en fejl.

Anmeldt d. 23. oktober 2023 fra mobile enheder

Skønt og børnevenligt hotel mellem banegården og rådhuset. Vi havde to værelser på 5. sal og nød udsigten mod Rådhusparken, rådhustårnet og ARoS både dag og aften. Skønt at kunne få en børneopredning på forældrenes værelse. Skønt med stor morgenmadsbuffet med små portioner af røræg, havregrød osv for at undgå madspild. Ungerne nød at presse egen juice og lave egne vafler. Godt tænkt. Uden for hotellet kunne vi nå bowling på 6-7 min., 8-10 til ARoS, 3 min til Bruuns galleri, 10 min til Århus Streetfood. På samme gade lå Springtime (sushi) - mums og lige bagved lå gågaden. Parkering er et kæmpe problem i Århus. Der er ca 20 pladser i hotellets gård (først til mølle), så der var kamp om dem, men der kan parkeres i Bruuns galleri alternativt. Kommer man med toget, kan man finde alle busser lige uden for døren. Århus er en skøn by, fik vi bekræftet. Næste gang vælger vi The Mayor igen.

Dato for ophold: oktober 2023
Tak, ldt4000
Marlene Kristensen, General Manager hos Scandic The Mayor, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. november 2023

Kære Idt4000

Mange tak for dit ophold og fordi du har taget dig tid til at give os en tilbagemelding, det betyder så meget.

Jeg er meget glad for at læse din uddybning, det er præcis derfor, vi gårr på arbejde hver dag, det gør mig så glad, og jeg glæder mig til at dele dem med mine kollegaer.

Vi vil glæde os til at byde Jer velkommen tilbage - forhåbentligt snart.