198 $
199 $
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com199 $
ScandicHotels.com199 $
FindHotel
Anmeldt d. 4. august 2021

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Marlene Kristensen, General Manager hos Scandic The Mayor, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2021

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 3. august 2021

Anmeldt d. 1. august 2021

Dejligt hotel med god beliggenhed. Ikke nogen særlig trafikstøj, selvom hotellet ligger i trafikeret kryds. Stort lyst værelse og stort badeværelse. Lækker veltilberedt morgen buffet med stort udvalg.

Dato for ophold: juli 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, jtorbs584346

Kære jtorbs584346

Jeg er meget glad for at læse dine kommentarer og glæder mig til at dele dem med mine kollegaer, og så håber jeg, vi snart må byde dig velkommen tilbage.

Bedste hilsener
Marlene

Anmeldt d. 31. juli 2021

Anmeldt d. 25. juli 2021

Hotellet kan alt hvad man har brug for.
Morgenmaden er den bedste jeg har oplevet på et hotel. Der er ikke sparet på kvaliteten. Helt klart en genbookning når vi skal forbi Århus igen.
Derudover er beliggenheden skøn ift. At være i centrum

Tak, Shrekjr

Kære Shrekjr

Mange tak for dit ophold og fordi du har taget dig tid til at give os en tilbagemelding, det betyder så meget. Jeg er meget glad for at læse at du synes om vores morgenmad og beliggenhed.

Vi vil glæde os til byde dig velkommen tilbage.

Bedste hilsener
Marlene