“Skal du kun spise ude et sted i år, så vælg for Guds skyld komfur”
Anmeldelse af Restaurant Komfur

Restaurant Komfur
nr. 65 af 636 Restauranter i Århus
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Hyggelig stemning og super lækker mad
God plads mellem bordene
Venligt personale
Hurtig betjening
Lækker lemonade..

Tak, louisebirk
AThallaug, Ejer hos Restaurant Komfur, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. august 2021

Hej Louise
Tusind tak for den fine anmeldelse, den er vi meget glade for :)
Bh.
/Allan - Restaurant Komfur

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Vi havde valgt sommermenuen inkl. vinmenu og vi var meget tilfredse med begge dele. Det sammen med virkelig kompetent betjening gjorde at vi havde en superhyggeligt aften. Vi sad i vinkælderen - kan anbefales hvis man gerne vil have lidt mere ro end i restauranten. Vi vil til enhver tid varmt anbefale et et besøg på denne hyggelige restaurant.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Travel24302971488
AThallaug, Ejer hos Restaurant Komfur, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2021

Tusind tak for de pæne ord, dem er vi meget glade for :)
Vh.
/Allan - Restaurant Komfur

Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk sommermenu med velafstemt vinmenu. Veltillavet mad og med masser af smag og overskud på kompetencerne. Skøn aften med kompetent betjening

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Peter V
Anmeldt 20. juni 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte restaurant Komfur kl 18 fredag sammen med et vennepar - der var allerede fyldt ved alle borde og man sidder tæt - vi blev placeret ved toiletterne, hvilket egentlig var ok, men støjen fra hovedlokalet var så voldsom at vi ikke kunne tale sammen - det var vanskeligt at høre hvad tjeneren sagde og til tider var det meget ubehageligt - det viste sig at tre store borde talte et selskab, der efterhånden som tiden gik blev mere og mere støjende.
Maden var på det jævne, det er ikke et super madsted, men priserne taget i betragtning så kan man acceptere flere kiksere men tjenerens inkompetence lagt oveni, så var det undermiddel.
Det er ikke et sted vi besøger igen.

Dato for besøg: maj 2021
2  Tak, bjarne19571957
Anmeldt 5. september 2020

Lækkert mad .flere forskellige rette at vælge imellem. Sød venlig hjælpsom personale. Alt var lækkert og velsmagende. Et besøg vær.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Susvej

Rejsende, der kiggede på Restaurant Komfur, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Restaurant Komfur? Fortæl om dine oplevelser!