Kære gæst
Tak for at tage dig tid til at dele dine erfaringer fra dit ophold på vores hotel. Vi er glade for at høre, at du nød vores værelsesindretning og vores receptionisters imødekommende service.
Vi er dog kede af at høre, at du oplevede generel støj fra gangen og andre værelser, samt at dørene var larmende. Vi vil tage dette op med vores tekniske team for at se, hvordan vi kan forbedre lydisoleringen og reducere støjniveauet for vores gæster.
Vi beklager også meget for den høje musik på gangene, som forstyrrede din nattesøvn. Vi vil helt sikkert tage dette op med vores personale for at sikre, at musikken ikke er for høj på tidspunkter, hvor gæsterne gerne vil have fred og ro.
Vi vil også tage din feedback om vores restaurant op med vores køkkenchef og teamet, for at sikre at de holder styr på indkøbene og undgår at løbe tør for menuvalg. Vi vil gøre alt for at sikre, at vores gæster får en positiv spiseoplevelse hver gang.
Endnu en gang tak for din feedback, som hjælper os med at forbedre vores service. Vi håber at byde dig velkommen tilbage til vores hotel og give dig en bedre oplevelse i fremtiden.
Med venlig hilsen,
Scandic Aarhus City