244 $
Book nu, betal under opholdet
244 $
Trip.com
225 $
Hotels.com244 $
Priceline244 $
ScandicHotels.com244 $
Anmeldt d. 8. august 2021

Restaurant besøg aften menu.
Fremragende menu , kreativt, smagfuldt, dejlige vine.
Venlig betjening af Mathilde
Det bør opleves og til en fornuftig pris 500 kr. pr person med All inclusive, vin ,kaffe

Dato for ophold: august 2021
Tak, Gitte N
Nina Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. august 2021

Tusind tak for jeres tilbagemelding - den giver vi straks videre til Mathilde!

Anmeldt d. 7. august 2021

Dato for ophold: august 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 4. august 2021

Virkeligt lækkert hotel. Super skøn og dejlig kvalitets morgenbuffet. Venligt personale der hele tiden er til rådighed. Lækkert værelse med dejlige senge og gode dyner og puder. Anbefales varmt til andre.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, hschly363569

Tusind tak for jeres tilbagemelding - det er dejlig læsning!

Anmeldt d. 4. august 2021

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com