Vi var på bryllupsrejse.

Servicen var virkelig ringe, hvad man kunne forvente af et 500-700 kr. ophold.
Morgenmadsrestauranten var som at sidde i en bilka-bistro. Værelsesgulvet var meget slidt.

Overordnet en dårlig oplevelse som kunne gøres bedre med fokus på receptionens service.

Tak, cecilialoftagerl2020
Nina Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. august 2020

Mange tak for at I har taget jer tiden til at give os grund og ærlig feedback . Vi er meget kede af jeres oplevelse af vedligehold på værelset - det er slet ikke i orden og vi beklager mange gange!

Vi er også meget kede af at læse om jeres opfattelse af vores service - det er bestemt ikke vores sædvanlige standard og det vil vi også beklage mange gange!

Anmeldt d. 3. august 2020

Vi var på rundtur i Danmark og startede med en overnatning her. Vi er godt tilfreds med vores overnatning og serviceniveauet var rigtig fint. Jeg synes måske at de var i den lidt dyre ende for 2 dobbelt værelser med connecting Doors, selvom det ene var et opgraderet et af slagsen. Men overordnet helt tilfreds.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, TommyA2791

Mange tak for jeres positive tilbagemelding!

Anmeldt d. 3. august 2020

Vi var to voksne og to børn (4 og 8) i en suite i tre nætter. Værelset fungerede rigtig godt, fordi de to rum kunne opdeles med skydedøre. Billederne på Scandics hjemmeside viser ikke hvor stor og fed suiten er, med dejligt badekar, og balkon i længde af hele suiten med udsigt til solnedgang og ARoS. Bordfodbold til den ældste unge i loungeområdet var et kæmpe hit.
Lækker Corona-sikker morgenmad.
Kan kun anbefales på det kraftigste!

Tak, Curious300314

Tusind tak - det var dejlig læsning!

Anmeldt d. 28. juli 2020

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 21. juli 2020