“Fremragende hotel med god restaurant og behagelig bar”
Anmeldelse af Scandic Aarhus City

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 11 websites mere!
Scandic Aarhus City
Vurderet som nr. 3 ud af 22 hoteller i Århus
GrønneForløbereSølv-niveau
Anmeldt 12. september 2017 fra mobile enheder

Når jeg er i Aarhus, bor jeg her. Hver gang.

Hotellet er fremragende, restauranten har dejlig mad med gode tjenere og folkene i baren kan huske deres kunder flere måneder tilbage.

Jeg nyder at være her, fordi jeg kan arbejde, nyde baren og have ro samtidig. Og så er de ikke bange for en upgrade til tilbagevendende gæster.

Dette hotel er milevidt bedre end Scandic Aarhus Vest.

Overnattede: November 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Christian G
Nina_Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. september 2017

Kære Christian,

Tusind tak for din loyalitet og din flotte tilbagemelding- den er vi meget stolte af!

Anmeldt 12. september 2017

• Overnattede: September 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, mariannegrube

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt 11. september 2017

• Overnattede: September 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, michael2744

Anmeldt 28. august 2017

Super central beliggenhed, med P-kælder under hotellet, så kan det ikke blive lettere.

Værelserne kan der ikke udsættes noget på bortset fra at klimaanlægget ikke virkede på mit værelse og det er skidt når vi har en så elendig dansk sommer.

Receptionen var oppe på værelset og se på det, hun sagde at der kan gå op til tre timer før værelset er varmet op, ØH! 3 timer. Jeg var oppe flere gange i løbet at natte for at tjekke, nul varme, det er for ringe.....

Mine medrejsende havde ikke problemer med deres klimaanlæg, så jeg give karakteren gennemsnitlig, ærgerligt at den venlige receptionen ikke var mere professionel.

Overnattede: August 2017, rejste med familie
Tak, Dan H
Nina_Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. august 2017

Kære Dan H,

Jeg beklager meget at vi ikke formåede at indstille klimaanlægget så det passede til dine behov. Det er ikke godt nok , vi lever jo af glade og tilfredse gæster!
Tusind tak for dine positive kommentarer om hotellet og parkering i øvrigt.

Anmeldt 26. august 2017 fra mobile enheder

Dejligt hotel med super beliggenhed.
Meget venligt og hjælpsomt personale.
Gode værelser i tilpas størrelse.
God og varieret morgenmad.
Godt med et lille udvalg af drikke og snacks til at tage med på værelset.

Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, Lene Høj L
Nina_Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. august 2017

Kære Lene Høj L,

Tusind tak for din feedback - det er dejlig læsning!

Vi håber at se jer her igen.

Nina Carlslund

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Århus
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
417 anmeldelser
0,4 km væk
Hotel Ritz Aarhus City
Vis priser

Har du været i Scandic Aarhus City? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Scandic Aarhus City

Adresse: Oestergade 10, Århus 8000, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Østjylland > Århus
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Suiter Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 3 ud af 22 hoteller i Århus
Prisområde: 961 kr.-1.928 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Scandic Aarhus City 4*
Antal værelser: 228
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Expedia, Scandic Hotels, Hotels.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Scandic Aarhus City. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?