160 $
Gratis afbestilling indtil d. 01/08
191 $
144 $
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 171 $ pr. overnatning.

178 $
  • Gratis parkering
Anmeldt for 12. september 2017

• Overnattede: september 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Nina_Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. september 2017

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt for 28. august 2017

Super central beliggenhed, med P-kælder under hotellet, så kan det ikke blive lettere.

Værelserne kan der ikke udsættes noget på bortset fra at klimaanlægget ikke virkede på mit værelse og det er skidt når vi har en så elendig dansk sommer.

Receptionen var oppe på værelset og se på det, hun sagde at der kan gå op til tre timer før værelset er varmet op, ØH! 3 timer. Jeg var oppe flere gange i løbet at natte for at tjekke, nul varme, det er for ringe.....

Mine medrejsende havde ikke problemer med deres klimaanlæg, så jeg give karakteren gennemsnitlig, ærgerligt at den venlige receptionen ikke var mere professionel.

Overnattede: august 2017, rejste med familie
Tak, Dan H
Nina_Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. august 2017

Kære Dan H,

Jeg beklager meget at vi ikke formåede at indstille klimaanlægget så det passede til dine behov. Det er ikke godt nok , vi lever jo af glade og tilfredse gæster!
Tusind tak for dine positive kommentarer om hotellet og parkering i øvrigt.

Med venlig hilsen
Nina Carlslund

Anmeldt for 26. august 2017 fra mobile enheder

Dejligt hotel med super beliggenhed.
Meget venligt og hjælpsomt personale.
Gode værelser i tilpas størrelse.
God og varieret morgenmad.
Godt med et lille udvalg af drikke og snacks til at tage med på værelset.

Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, Lene Høj L
Nina_Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. august 2017

Kære Lene Høj L,

Tusind tak for din feedback - det er dejlig læsning!

Vi håber at se jer her igen.

Med venlig hilsen
Nina Carlslund

Anmeldt for 14. august 2017

• Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Nina_Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. august 2017

Anmeldt for 5. august 2017

Jeg var på lyn-turist-visit i Århus og hotellet kunne ikke ligge mere centralt i forhold til byens Must-Sees. Personalet var utroligt søde og hjælpsomme, og morgenmaden var super lækker. Kommer gerne igen!

• Overnattede: august 2017, rejste alene
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, Mie P
Nina_Carlslund, Housekeeping Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. august 2017

Kære Mie P, Tusind tak for din flotte anmeldelse - det er dejlig læsning! Fortsat god sommer. Med venlig hilsen Henriette Riis Svenningsen