219 $
165 $
  • Restaurant
138 $
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 156 $ pr. overnatning.

152 $
229 $
140 $
Besparelsesbesked! 27 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 27 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 192 $ pr. overnatning.

176 $
156 $
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 176 $ pr. overnatning.

145 $
213 $
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 243 $ pr. overnatning.

160 $
155 $
Hotels.com
  • Gratis parkering
Hotel Royal(Århus)
259 $
252 $
Anmeldt for 23. april 2017

Vi var 4 kvinder på venindetur og havde igen valgt Scandic City. Og hvor vi nød det. Vi delte en juniorsuite med den mest fantastiske udsigt over byen og havnen og ruder der gik fra gulv til loft. Vi brugte enormt lang tid på at hygge på værelset i badekåber og med vin. Det var så godt. Det eneste minus var at efter morgenmaden blev to syge efter at have smagt på deres grød. Vi ved ikke om det var det, men det var det eneste de havde spist som vi andre ikke havde spist. Heldigvis gik det hurtigt over. Morgenmaden var ellers god med et godt udvalg af lactosefri produkter, men husk at tjekke holdbarhedsdatoen. Et dejligt ophold som vi gerne gentager, men uden grød.

• Overnattede: april 2017, rejste med venner
Tak, Pan N
Nina_Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. april 2017

Kære Pan N,

Tusind tak for dine flotte anmeldelse og dine gode kommentarer.
Jeg følger asap op på det med grøden - vi laver frisk grød hver dag, men den står jo overnight og trækker.
Jeg er virkelig ked af at I fik det dårligt- det er bestemt ikke sådan vi ønsker at vores gæster skal have det.

Anmeldt for 23. april 2017

Et super dejligt central i Århus, super rent og dejligt værelse, fremragende betjening overalt på hotellet. God plads. Super fin morgenmad med alt hvad man har brug for.
Et dejligt kaffe og barområde. Rigtig god atmosfære

• Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, Peter11052015
Nina_Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. april 2017

Kære Peter,
Mange tak for din fine anmeldelse.
Vi håber at se dig her igen ?

Anmeldt for 17. april 2017

Scandic Aarhus City er er rigtig godt central hotel, i gåafstand til næsten alt hvad der er værd at besøge i Aarhus,
Gode store og rene værelser, Hjælpsomt og meget venligt personale , vi havde bestilt tre værelser, og der var ingen problem i at få tre værelser ved siden af hinanden, og da vi havde vores barnebarn på tre med, fik vi to værelser med dør imelem så han kunne sove medems vi hyggede i det andet værelse.
Vi havde bestilt 2 alm værelser og et superior. hvor der var stor sofagruppe og elevationssenge, eneste problem med på dette værelse var at der va vand over hele gulvet i badeværelset når man to bad, da der ikke er gulv afskærmet.
Et problem er hvis man som os, er fem og et barn er der næsten umuligt at få bord sammen i resturanten til morgenmad hvis man kommer efter kl 8,
Men morgensmadsbuffeten er helt i top, Gode friske vare og et fantastisk stort udvalg i alte hvad man kunne tænke sig.
Og der er konstant fyldt op trods de mange mennesker.
Og så er parkering på de private pladset urimilige dyre, og desværre ikke mange offentlige pladser, som forøvrigt også er dyre , med gratis i weekender og helligdage, modsat de private.
Ville foreslå at Scandic fik en rabataftale til deres gæster.

Tak, Kjeld J
Nina_Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. april 2017

Kære k_johnsson,

Tusind tak for din positive feedback. Det gør mig stolt af at være en del af teamet her på Scandic Aarhus City. Jeg er dog ked af at I havde problemer med badet, det er ikke meningen at det skal være vådt over det hele, så det vil jeg gerne beklage mange gange!

Anmeldt for 15. april 2017

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt for 10. april 2017

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Nina_Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. april 2017