“Framragende!”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 11 websites mere!
Scandic Aarhus City
Vurderet som nr. 3 ud af 22 hoteller i Århus
GrønneForløbereSølv-niveau
Anmeldt 25. april 2017

Fantastisk oplevelse..
Vi havde valgt at opgradere til en Suite..Sikken oplevelse ..Do It..
Fantastisk udsigt, dejlige senge,dejligt barskab og stort badeværelse med badekar og bruser...
Vi tog et smut i baren nede ved Lobbyen og fik drinks af en drinksmaster med engelsk som hoved sprog...dejligt...god til at mixe drinks,,,
Hotellet ligger midt inde i byen med P kældere adgang direkte med elevatoren og en rimelig pris på døgn parkering.
Vi kommer så gerne tilbage snart...
TjikkaBum en oplevelse...

Værelsestip: Suiterne på 5:e sal...super udsigt...ingen larm og dejlige terrasser
Vis flere værelsestip
Tak, Zerpentine
Nina_Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. april 2017

Kære Zerpentine,
Tuisind tak for din flotte feedback . Vi glæder os til at se jer her igen :-)
Mvh Nina Carlslund

Anmeldt 23. april 2017

Vi var 4 kvinder på venindetur og havde igen valgt Scandic City. Og hvor vi nød det. Vi delte en juniorsuite med den mest fantastiske udsigt over byen og havnen og ruder der gik fra gulv til loft. Vi brugte enormt lang tid på at hygge på værelset i badekåber og med vin. Det var så godt. Det eneste minus var at efter morgenmaden blev to syge efter at have smagt på deres grød. Vi ved ikke om det var det, men det var det eneste de havde spist som vi andre ikke havde spist. Heldigvis gik det hurtigt over. Morgenmaden var ellers god med et godt udvalg af lactosefri produkter, men husk at tjekke holdbarhedsdatoen. Et dejligt ophold som vi gerne gentager, men uden grød.

• Overnattede: April 2017, rejste med venner
Tak, Pan N
Nina_Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. april 2017

Kære Pan N,

Tusind tak for dine flotte anmeldelse og dine gode kommentarer.
Jeg følger asap op på det med grøden - vi laver frisk grød hver dag, men den står jo overnight og trækker.
Jeg er virkelig ked af at I fik det dårligt- det er bestemt ikke sådan vi ønsker at vores gæster skal have det.

Anmeldt 23. april 2017

Et super dejligt central i Århus, super rent og dejligt værelse, fremragende betjening overalt på hotellet. God plads. Super fin morgenmad med alt hvad man har brug for.
Et dejligt kaffe og barområde. Rigtig god atmosfære

• Overnattede: April 2017, rejste som par
Tak, Peter11052015
Nina_Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. april 2017

Kære Peter,
Mange tak for din fine anmeldelse.
Vi håber at se dig her igen ?

Anmeldt 17. april 2017

Scandic Aarhus City er er rigtig godt central hotel, i gåafstand til næsten alt hvad der er værd at besøge i Aarhus,
Gode store og rene værelser, Hjælpsomt og meget venligt personale , vi havde bestilt tre værelser, og der var ingen problem i at få tre værelser ved siden af hinanden, og da vi havde vores barnebarn på tre med, fik vi to værelser med dør imelem så han kunne sove medems vi hyggede i det andet værelse.
Vi havde bestilt 2 alm værelser og et superior. hvor der var stor sofagruppe og elevationssenge, eneste problem med på dette værelse var at der va vand over hele gulvet i badeværelset når man to bad, da der ikke er gulv afskærmet.
Et problem er hvis man som os, er fem og et barn er der næsten umuligt at få bord sammen i resturanten til morgenmad hvis man kommer efter kl 8,
Men morgensmadsbuffeten er helt i top, Gode friske vare og et fantastisk stort udvalg i alte hvad man kunne tænke sig.
Og der er konstant fyldt op trods de mange mennesker.
Og så er parkering på de private pladset urimilige dyre, og desværre ikke mange offentlige pladser, som forøvrigt også er dyre , med gratis i weekender og helligdage, modsat de private.
Ville foreslå at Scandic fik en rabataftale til deres gæster.

Tak, k_johnsson
Nina_Carlslund, General Manager hos Scandic Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. april 2017

Kære k_johnsson,

Tusind tak for din positive feedback. Det gør mig stolt af at være en del af teamet her på Scandic Aarhus City. Jeg er dog ked af at I havde problemer med badet, det er ikke meningen at det skal være vådt over det hele, så det vil jeg gerne beklage mange gange!

Anmeldt 15. april 2017

• Overnattede: April 2017, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, 149katrinef

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Århus
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
416 anmeldelser
0,4 km væk
Hotel Ritz Aarhus City
Vis priser

Har du været i Scandic Aarhus City? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Scandic Aarhus City

Adresse: Oestergade 10, Århus 8000, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Østjylland > Århus
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Suiter Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 3 ud af 22 hoteller i Århus
Prisområde: 962 kr.-1.969 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Scandic Aarhus City 4*
Antal værelser: 228
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, Scandic Hotels og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Scandic Aarhus City. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?