“Aarhus' bedste pizza”

tor. 23/9
20:00
nr. 292 af 635 Restauranter i Århus
Anmeldt 10. august 2021

Klart Aarhus' bedste pizza, men et bredt udvalg. Rigtig god service - de kom engang og leverede en pizza, efter vi opdagede, at vi havde fået den forkerte med hjem.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, P6367CEemmal

Anmeldt 8. juni 2021 fra mobile enheder

Kan man give minus så havde jeg gjort det.
Jeg var inde hos dem og bestille 17 børnepizzaer der skulle være ens og 3 voksen pizzaer og de skulle bringes ud til kl 18.
Jeg gjorde det MEGET tydeligt at det var vigtigt at tidspunktet blev overholdt, da jeg stod med en 0.klasse som havde været på tur hele dagen og skulle hjem bagefter.
Det var de med på.
Da klokken så blev 18.10 ringede jeg og spurgte om de var på vej.
NEJ de var først ved at lave dem.
Så der stod jeg med 17 “små” børn der var sultne og trætte.
Og pizzaerne kom først kl 18.55.
Aldrig har jeg oplevet noget så ringe og jeg (skolen ) bestiller aldrig hos dem mere.

Og ens pizzaer?????? Ja det var det så heller ikke.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, RikkeToftN
Anmeldt 24. januar 2021 fra mobile enheder

En virkelig velsmagende pizza. Sprød bund og lækkert fyld. Den var lun da den blev leveret - endda lidt før lovet tidspunkt. Kan absolut anbefales.

1  Tak, HHH2020HHH
Anmeldt 12. januar 2021

Super lækre og sprøde italiensk inspireret pizza'er, der giver 9/10 pizzeriaer baghjul, det er autentiske råvarer, hvor kvalitet er i høj sædet. Man bliver taget imod med et godt smil og en god energi, hvor der også er plads til en dårlig joke eller to.

Fedt koncept med at man kan vælge flere små pizzaer til en overraskende lille pris ift. kvaliteten. Det er lækkert at kunne smage de forskellige pizzaer og på den måde finde sin favorit. Vi bestilte 3 forskellige små pizzaer (20x20) til blot 134,- og de var alle tre helt fantastiske! Især nummer 3 kan anbefales, hvis man er til god italiensk pizza.

Top 3 af pizzeriaer i Aarhus , måske endda top 1.

(Note: De har trøffelmayo, hvilket siger alt om hvilken standard de ligger for dagen)

2  Tak, jacobn695
Anmeldt 8. januar 2021 fra mobile enheder

Mega lækre pizzaer!!
Kan helt klar anbefales. De smager fantastisk og der er gjort noget ud af dem.
Her får du ikke en pizza som ved de andre..
Efter min mening byens bedste pizzaria

1  Tak, madsf6752

Rejsende, der kiggede på Chello's, kiggede også på

Har du været i Chello's? Fortæl om dine oplevelser!